Pokrývají jim vůbec ty vzorky v procentech rozložení obyvatel v ĆR ?
Dejme tomu tolik dělníků, tolik živnostníků, tolik podnikatelů, tolik úředníků, tolik vyšších manažerů atd. ? Pokrývají jím v procentech složení ženy, muži, dorost, děti, děti předškolního věku ? Pokrývají jim procento cizinců ? Pokrývají jim svobodní, rozvedení, ovdovělí ? To spíš vypadá, že tam fakt mají koho seženou a kdo si to nechá vnutit.... Nežli, že by to byl reprezentativní vzorek. A pokud to není reprezentativní vzorek, který přesně kopíruje rozložení obyvatelstva v ČR. Tak pak to není adekvátní výsledek. Ale stejný nesmysl, jako třeba ten facebook.
Ale tak mně nejde o měřák, ten samozřejmě přesný je, člen domácnosti se přihlásí, odhlásí, musí potvrzovat, že tam je. To přesné bezpochyby je. Ale mám podezření, že ty subjekty, tedy vzorky na kterých se to měří jsou bůh ví co a bů ví kdo. A je otázkou, zda nejsou také zcela a dokonale mimo a není to ulítlé zase třeba jako facebook, ale někam jinam. Atd.
Je to dobrovolný internetový výběr a ten je z principu velice velice nepřesný (daleko víc než měření sledovanosti). Přece jen ještě větší zastoupení sociálních skupin se na internetu a Facebooku zvláště nepohybuje. A pak jistě ještě bude mít vliv, že leckdo třeba televizi vůbec nemá sleduje jen TVrip z těch televizí :D
Zdá se tedy uvěřitelné, při číslech z Facebooku,
že např ČT1 má někde 16 % sledovanosti a všichni tito ostatní mají
dohromady v ČR pouze 9% sledovanosti....
Když každá z nich má v podstatě vyšší lokální hodnotu příznivců CZ nežli třeba ČT.
Tedy pravděpodobně i faktických diváků v ČR
Taktéž více nežli třeba BARRANDOV...
Ovšem ten prý sleduje 5% diváků !
To by tedy tyto stanice muselo každou z nich sledovat tak asi 7%
A nikoli 9% všechnny dohromady !
A to ještě nevíme, kolik diváků se na sociální síti započítalo pod
centrální program a nikoli pod lokaci...
Prostě měření sledovanosti v ČR je obyčejný podvod.
Nebo snad chce někdo tvrdit, že oni se k těm TV na Facebooku Češi hlásí,
ale přitom čumí na nějaké jiné...???