Největší prokrastinační nástroj na světě, Facebook, je v USA u lidí ve věku 18 až 34 let (tzv. millennials) nejoblíbenější aplikací, je odpovědný za 21,2 % času, který tráví v aplikaci. Následuje něco velmi specifického pro tamní internet: Pandora Radio s 14,2 %. Na třetím místě je YouTube, ale pouze s 5,6 % a tím pádem poměrně značným odstupem.
Na dalších místech najdete Instagram (3,9 %), Spotify (3,2 %), Facebook Messenger (3,1 %), Snapchat (2,6 %), SoundCloud (1,6 %), Netflix (1,5 %) a vyhledávání v Googlu (1,5 %). Zbylých 41,5 % času je rozděleno mezi velké množství aplikací.

Zjištění od comScore ukazuje, že některé z aplikací tato věková skupina využívá poměrně intenzivně - například Yik Yak (98 % jeho uživatelů pochází z této skupiny), o kterém se v Česku moc neví.

Mobilní aplikace, napříč věkovými kategoriemi, každopádně ovládají Facebook, Google, Apple, Yahoo, Amazon a eBay. Nejvíce času tráveného v aplikacích ale stále připadá na Facebook následovaný, s odstupem, zábavou a posíláním zpráv.