Vlákno názorů k článku Facebook "partner categories" - další pokračování vlezlého útoku na soukromí od SmallShady - prijde mi to jak hype, vsichni najednou resej...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 4. 2013 15:46

    SmallShady (neregistrovaný)

    prijde mi to jak hype, vsichni najednou resej ochranu soukromi na internetu
    zezacatku to vsem prislo super
    nebo si snad vyplnovali osobni profily, pridavali se do skupin, lajkovali, komentovali... kuli ochrane osobnich udaju..
    ty reklamy na tech webech proste jsou a budou-platej ten obsah a sluzby misto vas, budte radi, vetsina se stejne da ,,vypnout
    ale kdyz uz se mi naka reklama zobrazi, tak proc ne na neco, co by me mohlo zajimat?

  • 12. 4. 2013 16:25

    vr (neregistrovaný)

    Tohle říkám taky :) Pokud má někdo problém s ochranou údajů, ať nepoužívá sociální sítě. Jestliže je používá, musí být srozumněn s tím, že údaje o něm někdo sbírá, ukládá a využívá ve svůj prospěch. Bez toho by mohli celej Facebook zítra zavřít, protože by neměli na čem vydělávat.
    Já osobně budu taky nadšenej, až se mi na webu budou zobrazovat reklamy na věci, které mě můžou zajímat - klidně bych jim na to vyplnil i nějakej dotazník, kdyby o to měl někdo zájem :)

  • 12. 4. 2013 18:55

    CCblue (neregistrovaný)

    " vsichni najednou resej ochranu soukromi na internetu
    zezacatku to vsem prislo superů" - oni to všichni neřeší až teď, o snadné zneužitelnosti FB jeho majiteli se tu (i jinde) bavíme možná už 5 let, vlastně od té chvíle, co jsme zjistili, co FB je. Rozhodně nás to nepřekvapuje, jakým směrem FB postupuje, takže nám zbývá už jen obligátní "Já vám to říkal" :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).