Vi nekdo, jak je to treba s kapelama a obecne strankama, co maj stezi par fanousku? Pochybuju, ze nejaka lokalni banda z horni dolni, co si stezi koupila cinsky nastroje bude platit facebooku za to, aby si v chleve mohli precist status, ze za tejden hrajou v kulturaku.
Můžou znovu vrátit život na klasický web- fórum, novinky, rychlé sdílení mezi čtenáře zajistí třeba RSS nebo sociální sítě (pro běžného uživatele se na Facebooku nic nezmění, jen firmy je třeba podojit). :)
Web a jeho možnosti je a bylo ideálním řešením vždy ;-) jen jeho obsah tzv. nezotročovat Facebookem !?! jinak stejně budou i takoví ,, majitelé obsahu,, muset Facebook časem dobíjet kreditem :)
To je zcela přesné: facebook nás zotročil, lidé (majitelé stránek) tvoří jeho obsah a on je chce ještě více podojit. A já se jen těším až ta kráva chcípne a facebook s ní. Protože facebook se chová jako prase.
Rekl bych, ze uz to zacalo. A prave takle se to projevuje (pro puvodni ucel komunikace mezi lidmi je to uz skoro nepouzitelne (at uz web nebo aplikace), ale pro firmy to ma najednout byt svaty gral tak at plati). Vyrazit z toho co nejvic penez, dokud to jede.
-né klasické weby ale weby rovnou pro kapely
-používají FB, Twiter atd...
-RSS moc lidí nevyužívá tedy aspoň v ČR
-rozhodně nebudou platit nějakému srá_ovi za klasický web nebo forum. O webech "zdarma" nemluvě
mam fb profil cca 51 procent obyvatel co jsou na facebooku (96 lidi) a dopad je nula nula. zase kdyz je to dulezite tak za euro to vidi vsici a skoro porad :-) jak psal nekdo predemnou fb je komunitni sebevrazda. to uz email newsletter ma vetsi sanci