Čekání na signál se zkrátilo. Služba je postavena na technologiích od služeb CrowdTangle, Storyful a Media Solutions, využívá API k tomu, aby zobrazovala uživateli aktuálně žhavá témata nebo i příspěvky. Redakce mohou navíc jednoduše zapojit službu do svého redakčního systému.
Novináři se zajímají o to, jaká témata na sociálních sítích nejvíce rezonují. Teď mohou rychle reagovat, a hned na svých stránkách připravit obsah, který budou lidé hledat,
tvrdí na blogu firmy Andy Mitchell, který má ve Facebooku na starosti vztahy s médii.
Jde už o druhou letošní službu, která vychází vstříc novinářům. V květnu rozjel nový formát pro vydavatele – Instant Articles. Princip je jednoduchý: média předají Facebooku své články, aby je upravil a publikoval ve své aplikaci ve formátu, který je optimalizovaný pro čtení v mobilních zařízeních.Výměnou za to dostanou výnosy z reklamy, data o čtenosti a interaktivní design, který se bude uživatelům načítat rychleji, než kdyby z odkazu proklikli na jejich web.