Tak mně se zase stává, že objevím na svém profilu to co jsem nikdy neviděl, né to, že bych ještě na to kliknul. Nešlo ani nhlásit podezřelou stránku, nebo spam.Jedná se hlavně o turecké stránky a nebylo jich málo. I když jsem hned změnil heslo, tak se to ještě 2x opakovalo a dokonce se měl i nějaké lidi v přátelích, které jsem taky musel min. 2x mazat a blokovat(((.
Teď je klid, tak doufám, že nadobro
Já to teď vyzkoušel pro stránku http://www.sportcentral.cz/sportoviste/pole-dance/plzen/ ... odkaz jsem poslal 2 lidem. Původně Liků 0, po odeslání ihned naskočily 2. Takže to funguje.
I když není použití LB při soutěžích pomínkami FB povoleno, stává se docela běžnou praxí. Právě v těchto případech může být využití tohoto způsobu navyšování liků docela užitečné :)
viz: http://www.soom.cz/index.php?name=articles/show&aid=588&title=FB-Like-Button-pridavame-lajky
Facebook umožňuje poměrně přesné cílení. Chcete oslovit jedince mezi 30ti-40ti lety z Pardubic, kteří jsou nezadaní a mají jednoho potomka? Není problém! Pokud těchto "cílových jedinců" dostanete do skupiny více, nejen, že se v jejich profilech objeví like pro Vaši stránku, ale také získáte možnost informovat o novinkách i jejich přátele pomocí placených příspěvků. Pokud se neženete za budováním maxi skupin typu "Až tu bude 100 000 lidí, ukážu prsa", ale budujete úzce cílené FB pages, do kterých lákáte potencionální klienty, tak to funguje docela dobře. Samozřejmě neoslovíte Facebook haters, stejně jako reklamou na Seznamu neoslovíte ortodoxní uživatele gůglu. Jinak hodnota jednoho lajku se samozřejmě vyčíslit nedá, je jen na Vás, kolik z těch fanoušků dokážete přeměnit v platící klienty.
Viz konec článku, prostě je to pro některé e-peen. Čím vyšší, tím lepší. Dobře to vypadá. Stránka s 1000 je prostě lepší než stránka se 100. A když jde o články nebo o zboží, může to fungovat. A čert ví co z toho jednou Facebook udělá - možná za pár měsíců spustí žebříčky, může to všechno přiřadit ke klasickým Stránkám, může umožnit oslovit všechny lajky, atd.
Ano, to je pravda, ale pokud jsem pochopil správně, zde o FB Pages nejde. Tam je ten význam v podobě newsletteru atd. jasný.
Jde o "Líbí se mi". Pokud to provedu kliknutím, tak se to objeví v mém profilu, ostatní si toho všimnou, podívají se na stránku atd. Přínos je opět jasný - zvýšení povědomí o webu. Pokud je to ale grabováno ze zpráv, tak pak by mě zajímalo, zda se to také objeví v mém profilu (což bych považoval za dost nevhodné i z hlediska zachování soukromí) a pokud ne, tak pak se to projeví už jen v tom čísle na Like tlačítku a tam je význam značně sporný (něco jako kdysi oblíbená počítadla náštěv).
Co kolik vydela lze rict velmi presne, ale reklamky se tomu brani zuby nehty ... da se totiz velmi snadno porovnat kolik se prodavalo pred a po nejake akci ... ono se ve finale zjisti, ze prave takovy hromadny akce typu TV, plakat v novinach, ... maji konverzi 00prd (konverze jen vyjimecne pokreje naklady).
Daleko lepsi vysledky dava cilena nabidka, ale to vyzaduje o tech lidech neco vedet, peclive je vybrat ... napr pokud nabidnu nakladak lidem co maji pidi osobni auticko, tak asi moc uspesny nebudu, pokud ho nabidnu firmam, ktere uz nejaky ten nakladak maji ...
Me osobne by pak zajimalo kde jinde se da najit takova koncentrace dementu nez na FB, takze pokud firma hleda dementni zakazniky, FB je to spravny medium.
Je to prostě reklama, která v určitých ohledech funguje.
Máte nějakou potřebu oslovit zákazníky, komunikovat snima, mít nějakou zpětnou vazbu.
Poměr cena \ výkon \ vlastnosti Vám FB může vyhovovat i nemusí.
Jinak kolik vydělá... nejde rozumně říct, stejně jako kolik vydělá jedna celostránková reklama v tisku, nebo minuta reklamy v TV... .... je to kdy by tak by. Rozhodně u media bez zpětné vazby je to víc ve hvězdách víc než u media kde tu zpětnou vazbu máte.
Jinak FBhaters začínám pozorovat čím dál tím častěji v kruzích, které kdysi vytvářeli webovky pro malé firmy \ zábavní podniky \ amatérské umělce. Dnes jim často zákazníky bere wordpress FB a podobné.
Jenom upozorním, že v tomto případě nejde o Stránky (Pages). Ale co se dotazu týče, tak Facebook Page (Stránka) je prakticky totéž jako běžně používané rozesílaní novínek/nabídek e-mailem. A čím více lidí si tuhle rozesílku objedná, tím větší je šance, že si něco koupí či se něco užitečného dozví (co třeba později zužitkují).
Jsem asi úplný tupec, ale nechápu, k čemu je firmě stránka s hromadou fanoušků (výjimkou jsou začínající projekty, které o sobě potřebují dát vědět). Docela rád bych viděl nějaká čísla. Např. kolik peněz vydělá průměrné firmě jeden fanoušek na FB.
Muj dojem je zatím takový, že všichni odkazují na své FB stránky, protože to tak dělají i ostatní, ale v podstatě neví, co od toho chtít.
Jsem asi úplný tupec, ale nechápu, k čemu je firmě stránka s hromadou fanoušků (výjimkou jsou začínající projekty, které o sobě potřebují dát vědět). Docela rád bych viděl nějaká čísla. Např. kolik peněz vydělá průměrné firmě jeden fanoušek na FB.
Muj dojem je zatím takový, že všichni odkazují na své FB stránky, protože to tak dělají i ostatní, ale v podstatě neví co od toho chtít.