Facebook umožňuje poměrně přesné cílení. Chcete oslovit jedince mezi 30ti-40ti lety z Pardubic, kteří jsou nezadaní a mají jednoho potomka? Není problém! Pokud těchto "cílových jedinců" dostanete do skupiny více, nejen, že se v jejich profilech objeví like pro Vaši stránku, ale také získáte možnost informovat o novinkách i jejich přátele pomocí placených příspěvků. Pokud se neženete za budováním maxi skupin typu "Až tu bude 100 000 lidí, ukážu prsa", ale budujete úzce cílené FB pages, do kterých lákáte potencionální klienty, tak to funguje docela dobře. Samozřejmě neoslovíte Facebook haters, stejně jako reklamou na Seznamu neoslovíte ortodoxní uživatele gůglu. Jinak hodnota jednoho lajku se samozřejmě vyčíslit nedá, je jen na Vás, kolik z těch fanoušků dokážete přeměnit v platící klienty.
Jsem asi úplný tupec, ale nechápu, k čemu je firmě stránka s hromadou fanoušků (výjimkou jsou začínající projekty, které o sobě potřebují dát vědět). Docela rád bych viděl nějaká čísla. Např. kolik peněz vydělá průměrné firmě jeden fanoušek na FB.
Muj dojem je zatím takový, že všichni odkazují na své FB stránky, protože to tak dělají i ostatní, ale v podstatě neví, co od toho chtít.