Facebook uvádí „sociální slevy“

4. 2. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Facebook představil „sociální slevy“ nebo přesněji řečeno sociální podobu sdílení slev, kterou bude možné využít s již brzy povinnými FB kredity. Marketéři tím dostávají do rukou zajímavý nástroj, který má uživatele sociální sítě motivovat k nákupu. Jeho skutečná využitelnost ale bude záviset hlavně na konkrétních podmínkách.

Facebook představil „sociální slevy“ nebo přesněji řečeno sociální podobu sdílení slev, kterou bude možné využít s již brzy povinnými FB kredity. Marketéři tím dostávají do rukou zajímavý nástroj, který má uživatele sociální sítě motivovat k nákupu. Jeho skutečná využitelnost ale bude záviset hlavně na konkrétních podmínkách.

Zdroj: All Facebook

Autor článku

Autor je sociolog, odborný publicista, poradce, a lektor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).