U FB je dlouhodobě vidět, že dělá vše pro to, aby posunul firmy k placení více a více peněz. Je to vidět jak ve změnách zobrazování inzerátů, tak i třeba v tomhle potlačování zobrazování jednotlivých postů. Jsem zvědavý kdy zavedou nutnost platby za přidání aplikace do prostředí FB :)
Mimochodem - link v té statistice znamená samostatný link bez čehokoli jiného? Nějak jsem to z toho nevyčetl, ani z té prézy původního zdroje...
Není to tak dávno, co jsem si vyzkoušel vše v praxi a došel jsem k závěru, že běžná reklama na FB pro mě není ani zdaleka tak výhodná jako propagovaný příspěvek. Něco málo jsem o tom napsal na svém blogu vč. konkrétních čísel: http://owww.cz/propagovany-prispevek-na-fb-levnejsi-nez-bannery-ppc-a-vse-dalsi/
Nejedná se ale o firemní, nýbrž o komunitní stránku a dalším plusem je to, že velká většina přátel našich fanoušků jsou také naší cílovkou. To u firemních stránek pochopitelně nebývá.