Jde především o módní trendy a divím se lidem, kteří jsou chopní investovat dlouhodobé investice do Facebooku. Je potřeba dělat nové a nové projekty, protože ty staré mohou mít úspěch jenom pár let a pak končí.
Dobrým příkladem je třeba v Česku Seznam, který má celkem milion a jednu službu na oddělených doménách a jenom tak se drží na dobrých místech. Kdyby měl stále pouze jenom vyhledávač, tak už dávno neexistuje.
Typickým českých obrovským úspěchem, který nevyvíjel další projekty byl Xchat.cz. V dobách největšího boomu v době okolo před 10 lety mu byla odhadována obrovská hodnota, obrovský potenciál. Dokonce se mu podařilo něco, co u nás nevzládl ani Facebook - vyjednat exklusivní dohodu s největším mobilním operátorem o přístupu zdarma!!
A dnes? Kdyby to nemělo pod křídlem Centrum, tak by snad z ekonomických důvodů ani nebylo možné držet projekt nějak funkčně v provozu.