Tiskovka chodila i novinářům a dokonce byla zadávána do formulářů na webu. Do redakce Root.cz například dorazila skrze formulář pro zadávání zpráviček.
Autorem falešné tiskové zprávy nebyl žádný ze zaměstnanců Stickfish, s. r. o. Nejednalo se tedy o oficiální tiskovou zprávu.
Návštěvnost ITBIZ.cz máme stabilní. Není důvod ji zvyšovat tímto neetickým způsobem, který navíc poškodil Stickfish i Miton CZ.
Pracoval jsem několik let v oboru vztahů s médii (public relations) a nikdy bych takovou akci nedoporučoval. Může to poškodit vaši důvěru a skokové zvýšení návštěvnosti za to nestojí.
Nemohu si pomoci ale mám dojem že všechno kolem čeho jde pan Hasalík je nějakým způsobem podezřelé. Kdysi jsem o něm na internetových webech četl v souvislosti s vtipnými montážemi na pana Dočekala, potom údajně snad zcizil Googlu doménu a všude o tom psal, a teď dostal svůj konkurenční web na první stránku Lupy, což je jeho přímá konkurence.
Nic z toho nevyvozuji, ale není to až moc náhod na jednoho člověka?.