Nechci se nikoho zastávala ale "bezpracně" to asi nebylo, vždyt i ten web je třeba udělat a starat se o to, to že někdo zprostředkovává služby ješte neznamená že je nemakačenko :-)
Jestli ma nebo ne smlouvy to už jiná věc ...
Tenhle názor mi připadá jako když skončili komunisti a každý podnikatel byl "podvodník" ...
Pokud zprostredkovava sluzby bez souhlasu jejich dodavatele, tak je to parazit. Pokud chci pro nekoho dohazovat zakazniky, tak predpokladam ze se s dotycnym dohodnu jestli o me sluzby stoji.
Jak chcete hotelierovy co videl internet jenom z rychlíku vysvětlovat že mu přes nějaký katalog na internetu dovedete lidi? Nejlepší je dát ho do katalogu na zkoušku a pak sám uvidí kolik lidí k němu chodí a pak se rozhodne zda bude za to neco platit nebo ne a záznam se zruší, jak jednoduché.
Kamarád chtěl taky něco takového dělat pro restaurace a říkám mu, už vidím hospodského jak mu u piva hodinu vysvetluješ co to ten internet vůbec je :-)
No kdyby byl hospodský takový debil abys mu to musel vysvětlovat krachne oni to spíš nepotřebují protože jim stačí ,že o nich někdo rozkecá kde podnik je atd.
čím parazituje? Pochopil jsem, že to dělá zadarmo. Jediné "proti", které připadá v úvahu je, že host si najde na těch stránkách jiný hotel nebo že bude zklamán úrovní webu. Osobně ten argument moc neberu, ale budiž, hotel má určitě právo si to myslet a podle toho jednat. Ale určitě se nejednalo o obohacení se na úkor toho hotelu.
Tak abych to trochu uvedl na pravou míru. Za zprostředkování ubytování v hotelu si účtuje tento parazit 30%. Kde je chyba? Samozřejmě, v hoteliérech, kteří na jeho praktiky přistoupí. Ti, kteří nepřistoupí, nebo odstoupí od jeho praktik dopadnou třeba takto:
hotel-cz.moonface.cz/hotel-brno-imos.htm
Podotýkám, spusťte si stránku bez JavaScriptu a poté s JavaScriptem.
Tato stránka je ve výsledcích vyhledávání mnoha katalogů nad oficiální stránkou webu, kterážto je na adrese http://www.hotel-imos.cz
Když si vezmete, že někdo hledá konkrétní hotel jako "hotel imos", dostane se na stránku a ta jej bez jakéhokoliv upozornění přesměruje na konkurenční hotel, tak zde už to zavání víc než moc ne?
Pokud si přečtete všechny názory pod tímto článkem tak zjistíte, že pan Tůma od zmíněného hotelu žádnou provizi nedostává a nedostával. Tak z toho asi nejde ani žít nemyslíte ? A lehce už vůbec ne !!!
Podnikám a můžu Vám říct že něco podobného je na cokoli podlaháři atd atd ale většinou k ničemu (myslím výsledek) zatím jsem neviděl samostatný web který by stálo platit
Jestli jsem to dobře pochopil, tak pan Tůma nechce nic platit, až provizi z objednávek které mi dohodí a to se mi nezdá špatné, ..... když nic nedohodí nic neplatím .
Nikoho nevidíráme to že si majitel nebo někdo na recepci nepamatuje že odsouhlasil na zkoušku propagaci pomocí našeho portálu je pro nás nepříjemné. Rezervace které dostává od nás jsou zdarma a to až do doby než se rozhodne o zrušení porezentace a nebo podepíše smlouvu. Mě to připadá fér ukázat co umíme a teprve pak se může hotel rozhodnout zda stojí o spolupráci nebo ne.
1. Vždy jem stál o propagaci člověkem, který "vidírat" píše podle vzoru "vidra". O interpunkci jste zjevně ani neslyšel. První věta je nesmyslná: "je pro nás nepříjemné" - co? K čemu patří tato část věty?
2. Vaše profesionální stránky uvádějí u hotelu Atom Ostrava text k hotelu Imperial Ostrava. Oba hotely jsou dost velké na to, aby se s vámi pustily do soudního sporu a tam vás rozcupovaly na kousky. Doufám, že to udělají.
Zajiste mate nekde podpis odpovedne osoby z hotelu Magistr, ze souhlasi se zkusebni presentaci.
Zajiste mate scanner nebo fotak.
Takze prokazat celemu svetu, ze nejste lhar, podvodnik a zmrd, je otazka nekolika minut. Jen do toho!
Jé, vy budete asi sociální demokrat, co? A peníze se podle más mají vydělávat buď fe formě sociálních dávek, ve státní správě anebo na výrobní lince CSSDdotované fabriky.
Já autorovi webu fandím, na sprostředkování prodeje není nic špatného, ty hotely co s tím nesouhlasí můžou požádat o vyřazení (oni nestojí o zákazníky?). tento prodej je všude ve světě (-Kuba -Bělorusko) naprosto naprosto běžný (a kritizovat někoho třeba v USA že mu přivádí zákazníky, by byla docela legrace).
Názor autora, že by firma Moonface měla neprodleně jednat, mi připadá přitažený za vlasy. Z vnějšího pohledu se jedná o obchodní spor a možné narušení autorského zákona. Aby se dokázalo, že se jedná o protiprávní jednání, je zapotřebí přednést důkazy. Prosté tvrzení představitelů hotelu, že nedali souhlas s převzetím fotek a textů, ještě neznamená, že došlo k porušení autorského zákona. Třeba si provozovatel neoficiálního webu sehnal fotky přímo od fotografa.
Jistě, tento druh podnikání je pochybný, nicméně požadovat akci od třetí strany mi přijde přehnané.
Tu akci třetí strany ale zákon požaduje. Otázkou a problémem je, jak se k tomu postavit a nakolik je schopen a ochoten webhoster vyhodnotit důkazy a vůbec obstarat si je. Postup by mohl být, že po tvrzení hotelu mohl oslovit autora neoficiálních stránek, zda a jaký má souhlas použitím původních stránek.
Nepochybuji o tom, že někteří zapřou i DNA :))) ale v tomto případě autor sám přiznává, že z ofic. stránky zhotovuje napodobeniny a zároveň že tak mohl činit i bez souhlasu vlastníka stránek původních.
Neuznavam podnikavce typu p.Tumy, ale projekty zalozene na tom, ze sbiraji informace, sdruzuji je na jedno misto a dale je poskytuji jsou dle meho nazoru zcela v poradku. Pokud informace nejsou nijak zabezpeceny(klientska sekce chranena heslem,...), nevidim duvod informace nepouzit avsak s uvedenim jejich puvodu(tak to je mozne uvest i v tisku..). K obrazkum-pokud maji za ukol dolpnit textovou informaci o obrazovy dojem,tak proc je nemoct nepouzit-nehlede na to ze kolikrat obrazky nemaji ani nijakou umeleckou hodnotu..
"projekty zalozene na tom, ze sbiraji informace, sdruzuji je na jedno misto a dale je poskytuji jsou dle meho nazoru zcela v poradku. Pokud informace nejsou nijak zabezpeceny(klientska sekce chranena heslem,...), nevidim duvod informace nepouzit avsak s uvedenim jejich puvodu"
Ovsem nezapomente, ze soucasti autorskeho zakona je take ustanoveni o ochrane databazi. Jen tak si sbirat co vas napadne proste nejde (ted mluvim v obecne rovine, bez navaznosti na pripad s hotelovymi weby).
Pokud je to pro provozovatele hotelu takový problém (jako že asi ano) a s panem Tůmou není domluva, tak nevidím žádný problém přidat pár zpětných odkazů, případně trochu upravit web tak, aby byly oficiální stránky hotelu na dotaz "název hotelu" první...
S tím s vámi souhlasím nase prezentace je ale predevsim optimalizována na ubytování vsetín, hotel vsetín, unterkunft vsetin, accommoation vsetin atd .. tedy tak aby byly zachytáváni klienti kteří se chtějí ubytovat ve vsetíně a ne ty kteří znají konkrétní hotel my slibujeme hotelům nové klienty ne ti co už v hotelu byly ubytováni nebo ho znají.
Nemyslím si, že SEO je v dnešní době to nejdůležitější. 90% zákazníku přijde přes Seznam a tam když člověk nezaplatí je mu celé SEO na dvě věci (u komerčních stránek).
S pozici Google na ceskem trhu to hraje dobre. Drtiva vetsina ceskych uzivatelu hleda na Seznamu (bohuzel), na Google se vyplaci zamerit se predevsim v oblastech, kde predpokladate odbornejsi navstevniky (pocitace a IT vseobecne...).
Nevim jakym oborem se zabirate, ale u hotelu konkretne seznam az takovou roli nehraje. Vemte si priklad nejaky podnikatel v nemecku ma jednani v vsetine a tak zada sekretarce aby mu nasla ubytovani. Tezko pujde na seznam a bude hledat hotel Magistr to spis otevre google a zada unterkunft Vsetin nemyslite ?
To co dela pan Tuma, dela i spousta firem (seznam.cz, edb.cz). V cem je tedy rozdil? Stranky tech ostatnich jsou vetsinou hodne strohe. Takze Tumu budeme kamenovat za to, ze udelal hezke stranky? Jedinou chybu (pokud pominu okopirovane texty-to fakt mohl prepsat vlastnimi slovy) oproti jmenovanym webum bych videl v tom, ze neni uveden odkaz na originalni stranky. Pokud by tam byl, tak si klidne objednam pres Tumu uz jenom proto, ze ma lepsi rezervacni formular.
No podívejte se na konkurenci, který z hotelových katalogů nabízí odkazy na stránky hotelů. Zkuste přímo na Athos travel patřící neviditelně k Lupě a zeptejte se jak je možné, že neuvádí odkazy na stránky hotelů...
Protože by přišla o 90% zákazníků... Každý si to radši objedná u hotelu než u prostředníka, ale nikdo nevidí tu práci dostat se třeba v angličtině v Googlu na první místa, to už je samo o sobě věda... A vše bude zneváženo tím, že se člověk dostane na příšerné (snad každý druhý hotel má příšerné stránky) stránky a jen z pocitu, že komunikuje s hotelem si to rezervuje u něj... Přičemž ještě tak 20% hotelových stránek e-mail vybírá 1 denně a když má někdo dovolenou, tak ani to...
Podle mě by hotely měli být rádi, za to že je někdo zahrne do svého katalogu a dodává jim klientelu, když oni a´t se budou snažit sebelíp tak zhlediska SEO nemají šanci dostat se ve vyhledávačích na první místa, pokud si to nezaplatí...
Jediné co se zde dá vytknout je, že se snažil tvářit jako stránky hotelu... I s těmi fotografiemi je to težké... Málokterý hotel vám umožní si něco nafotit vlastního, většinou vám předlohy dodá, ale v jaké bývají kvalitě a v jakém bývají počtu... Kolikrát Vám bez okolků řeknou, ať si vezmete co je na stránkách... Podívejte se na stránky Hotelu Alton a na stránky katalogů jako je Athostravel, Prague-Exepriences nebo Motylek... V převážné většině uvidíte ty samé fotky...
Dovoluji si rici, ze Athos, Motylek a dalsi jsou bud cestovni kancelare nebo cestovni agentury - to znamena vlastne dealeri prodeje hotelovych sluzeb.
Maji radnou zivnost nebo koncesi.
To je stejne, jako kdyby vsichni prodejci dealeri automobilu byli zlocinci - protoze pouzivaji informace a fotografie z oficialnich stranek automobilek
atd.... Prodej ubytovani a dalsich sluzeb je podnikatelskou cinnosti CK nebo CA a zalezi jen na klientovi, zda si sluzbu koupi primo od hotelu nebo zprostredovatele.
Podivejte se jake pomery panuji v konkurenci anglicky psanych stranek s online rezervaci v hotelech. Pan Tuma postupuje jeste mirne, lec dost mozna protizakone.
Jen nevim proc se dotcenyu hotel nebrani beznou cestou: soudni zalobou a predbeznym rozhodnutim.
Přesně tak. Osobně bych byl panu Tůmovi vděčný, pokud dokáže naoptimalizovat své provizní stránky lépe, než já. Pokud si to však nepřeji, mám se bránit soudní cestou. Ostatně skutečně by byl takový problém ty fotky a texty nahradit něčím původním?
Dojet do Vsetína a vyfotit hotel v dobrém světle je několikrát dražší než vyfrknout web hotelu do připravené šablony.
Nehledě k tomu, že hotely někdy používají několik let staré fotky a ty už dnes neuděláte.
Troslu jsem zklamanej z jednostranosti tohoto clanku.
Hotel rozhodne nemusi utracet ani cas ani penize za soudy. Staci nas kontaktovat propagovat hotel kdyz o to nema zajem je i pro nas k nicemu. Pokud mate primo dotazy na me nevahejte se zeptat a ja se vam na ne pokusim odpovedet.
Pane Tuma, připadne mi pekne nesolventni použit fotky a texty z originalniho hotelu a prekopat to do webu ktery je optimalizovany pro SEO. Zvlašte pak v případě když o tom dany subjek nevi.
Radex
Převzetí cizích textů a obrázků z webu je rozhodně nekorektní. Pane Tůmo, jste vychytralý parazit.
Můžete to schovávat za obchodnickou řeč, můžete se chlubit jak jste úspěšný a obvinit nás čtenáře ze závisti, ale Vaše služby nemají pro hotely vůbec žádnou přidanou hodnotu.
Pane Tůmo držím Vám palce, je to jenom závist neschopných lidí co umí jenom pomlouvat a nemůžou znát dle tohodle jednostraného článku celou pravdu ...
Dnes už jsou katalogy a vyhledávače na vše a klienti rádi platí když to funguje, přesne jak napsal někdo zde, proč bych hledal na 100 webech info když je najdu na jednom a pekne si porovnám kam se pujdu prospat v tom a tom měste :-)
Vidim jisty rozdil mezi katalogem, schranujicim odkazy na puvodni weby ci sluzby, a uzavrenou databazi hotelu, ze ktere se na oficialni web provozovatele nedostanu. S tim pak totiz souvisi i takove veci, jako garance a verohodnost nabizenych sluzeb apod...
Pripada mi to jako boj zhrzeneho admina oficialniho webu , ktery skace jako certik , protoze se mu nepovedlo web optimalizovat pro vyhledavace. Chapu sice ze jednani s fotkama a textama nemusi byt uplne koser , ale vedel by nekdo o nejakem hotelu Magistr kdyby nebyl v katalozich?? Prave katalogy slouzi k tomu ze se zameruji napr. na reality , pronajem chat , pujcovny , hotely a pritom soustreduji vice provozovatelu zarizeni.. A tyto katalogy musi nejakym zpusobem vydelavat , nikdo neni charita .. a to ze se plati provize za zprostredkovani tj. jen z uskutecnene objednavky je velice ferove. Administrator webu muze byt nsastvany a vyskakovat , ale majiteli hotelu muze byt teoreticky jedno odkud objednavka prisla.Hlavne ze prisla.Otazkou je co v budoucnosti..
Az bude zrusena registrace u pana Tumy , doporucuju klicova slova na googlu a treba i na seznamu a uvidite co vas stoji jeden navstevnik - nemusi byt zakaznik..
Sohlasim take mi to tak pripada. Mimochodem docela by me zajimalo jak se autor clanku dostal k teto "kauze", kterou pak tak pekne a dle meho nazoru celkem jednostranne ztvarnil do sveho clanku.
ps : take nejsme zucastneny ani na jedne strane sporu jen me vadi pokud nekdo dela podle me docela uzitecnou vec, udela mozna drobnou "blbost" a pak na nej nejaky novinar jen tak nakyda spinu a mysli si jak je nezavisly. No nic sedma velmoc si muze odsrtnout dalsi "krmivo" pro ctenare a ono se za chvili bude mluvit o necem jinem :)
Autor se k teto kauze dostal jednoduse: jak jsem popisoval v clanku, ozval se nam Hotel Magistr, kteremu se nelibila existence "jeho stranek" na serveru moonface.cz a A) nedovolene prevzeti textu a fotek, B) nemoznost zruseni stranek (fa Moonface nereagovala a o panu Tumovi nikdo nevedel), a C) mozna zamena stranek, kdy se neoficialni web tvari jako oficialni (bez odkazu a nepravym emailovym kontaktem) a muze tak tim zakaznika zmast.
Tyto argumenty jsem postavil proti nazorum pana Tumy a pripojil mineni sve a pravniku. Zde se samozrejme nabizi nekolik moznych uhlu pohledu, ja jsem ve clanku osvetlil svuj nazor. Diky za ten Vas :)
Možná by bylo vhodné vyřadit z vašeho životopisu (na vašich osobních stránkách) označení "nezávislý publicista", pokud jste současně ředitel AmbrožOnline.net, projektu vytvářející internetové prezentace firmám a podnikatelům. Ve vztahu s panem Tůmou jste vlastně konkurence a osobně se domnívám, že tento článek měl napsat jiný redaktor Lupy. Není to výtka, jen názor.
Škoda jen, že se autor trochu víc nevěnoval tomuto vyděračskému fenoménu. Zjistil by například, že ve spoustě katalogů je moonface v naprosté převaze - má tam prostě zaregistrované všechny "své hotely".
Zde je nutno podotknout, že je to sice chyba katalogů, že mají uvést jen jeden jediný odkaz na daný web a ne na každou jeho podstránku, která se tváří jako stránka hotelu, ale co naplat, s tím nikdo nic nenadělá - leda že by došel dát administrátorovi katalogu přes držku:-)
Nicméně, i přesto, že ten článek JE polovičatý, dává poměrně přesný pohled na skutečný stav věci, ukazuje na to, jakej je Tůma příživník. Kdyby byl článek úplně prefektní, dozvěděli by se čtenáři zajímavé věci a vyděrače a příživníka Tůmu by nikdo neobhajovaj, kromě jeho samého. Budu jedině rád, když mu článek přinese pár problémů. Když se spojí pár hoteliérů, určitě ho dokážou sejmout a usměrnit.
Ať se snažím, jak se snažím, nic špatného na tom nevidím. Pan Tůma provozuje katalog hotelů, dokonce má s nimi smlouvy. Z praxe docela přesně vím, jak to chodí, a je mi naprosto jasné, že manažer takového hotelu podepíše podobnou smlouvu s klidem mezi řečí a pustí ji obratem z paměti - nějakých obchodních zástupců jsou mraky, o jednoho víc nebo míň.
Provozovat takový katalog je úplně v pořádku, a ať si autor článku vyvozuje závěry a konstrukce, jaké chce, pro mě jako uživatele je katalog hotelů s možností porovnání a sjednocenou formou prezentace tisíckrát lepší než sebelepší individuální weby hotelů, které musím vyhledat, na každém se zorientovat a na každém znova (a vždy jinak) dohledat podstatné informace.
Jestli se dá panu Tůmovi něco vytknout, pak je to absence odkazů na původní weby, ale to je trochu jiná písnička, rozhodně ne na sáhodlouhý článek na Lupě. Já za tím cítím jen něčí závist, zhrzenou profesní pýchu či něco podobného... Ale s nekalými praktikami všemožných rádobyochodníků, s polozákonnou černou magií SEO nebo dokonce nějakou nekalou konkurencí to nemá podle mě vůbec nic společného. Proboha, vždyť je to normální katalog hotelů, který má každá druhá cestovka. A že si uměl udělat lepší pozici ve vyhledávačích než původní hotely? To má být špatně a zasloužit si nějakou kritiku? To je u mě hodno obdivu a uznání a je to ostuda těch hotelů, nezlobte se na mě.
Ostatně stačí z článku vypustit pár vět a dá se číst jako studie o zajímavém a vydařeném projektu.
Nevím teda jak vy, ale já bych údaje v objednávce na služby na nějaký neoficiální web rozhodně nezadal. Pokud existuje oficiální web, není důvod objednávat přes prostředníka. A to i za cenu toho, že bych tam měl zavolat, kdyby to nešlo přes web.
Na internetu existují stovky cestovek, které se živí právě zprostředkováváním. Ostatně jezdíte do Řecka s Čedokem, nebo si přímo obtelefonováváte konkrétní hotely?
Rezervaci? Nezadal vy ani řada zákazníků. Vůbec jsme neměli tušení, že ty stránky existují a neřešili bychom to nebýt silně negativních reakcí některých zákazníků. Cituji z telefonátu: "podle webu to vypadá, že hajzly máte na chodbě" S přibývajícími reakcemi tohoto typu jsme byli nuceni situaci řešit. Bohužel na webu http://hotely.mok.cz/hotely.aspx ani na /hotel-cz.moonface.cz kontakt na provozovatele není a majitel domény nám ho také odmítl poskytnout.
Jako recepční mám s lidmi různé zkušenosti a mohu vám říci, že kdyby se mi někdo do telefonu vyjadřoval jako výše zmíněný zákazník ( hajzly a pod. ) tak bych byla ráda kdyby se u nás člověk tohoto typu vůbec neubytoval. On bude zřejmě velice konfliktní a neurvalý člověk a názor tohoto člověka si vyslechnu ale nějak tomu nepřikládám význam.
Pokud rozumim spravne clanku, pak hajzly na chodbach byly uz na vasem oficialnim webu, a tento neoficialni web pouze vase texty a fotografie nedovolene zkopiroval.
OMYL pane pixy, vytknout se mu da nedovolene prevzeti textu a fotografii a jejich publikace bez svoleni autora! Coz se stalo napriklad memu zakaznikovi /fotografie byly mnou porizene a nikdy jsem neudelil souhlas k jejich zverejneni mimo puvodni web/.
Na druhou stranu po mirnem tlaku na pana Tumu bylo vse vyreseno a zaznam byl zrusem.
Jednoduse si hotelier si nepral na webu prezentaci sveho hotelu kterou nema moznost 100% kontrolovat.
Mozna Vas to prekvapi ale i hotelieri buduji znacku a podobne jako logo definuje logomanual, chteji aby se prezentovali urcitym stylem - stylem ktery je v rozporu s timto katalogem.
Nedovedu si predstavit jak by se tvaril treba Eurotel kdyz by jeho prodejce smrncovne otocil logo zrcadlove s tim ze mu prece proda vice pausalu.
na zahranicnich hotelovych agregatorech podobne linky na puvodni weby PROSTE NEJSOU TAKE A Z NAPROSTO LOGICKYCH duvodu - kazdy by klikl a vykaslal se na prostrednika
V podstatě souhlas... Připadá mi to jako česká zhrzená pýcha ;-) Každý hotel by měl být ráýd a snažil se dostat do co nejvíce těchto katalogů by´t jim musí platit provize...
Katalogy o stovkách, tisících stránek mají mnohem větší možnost se dostat na první místa ve vyhledávačích než samotná stránka hotelu. Popřete to?
Katalogy nabízejí srovnání služeb, porovnání cen...
Ovšem data musejí někde vzít a tak aby si někdo něco nevymýšlel, berou se většinou, texty od hotelů. Mnoho hotelů Vám je rádo dodá a jsou to stejné co mají sami na svých stránkách... Dokonce i fotografie Vám dají stejné, jelikož když dorazíte se svým foťákem, tak Vás tam většinou nepustí ;-) A vy chcete samozřejmě i foto zevnitř... Kolikrát Vás i odkážou na své stránky...
Ano měl by o tom majitele informovat, pokud tyto věci použije, ale nedivil bych se kdyby majitel chtěl za to ještě zaplatit... ;-)
Myslím si že celý článek je o pýše a blbosti a jistém českém vyčůránkovství - odstraní mě z katalogu a lidé budou tím pádem chodit jen na mé stránky ;-) Neníliž pravda?
Ovšem takovýchto katalogů jsou téměř stovky a pochybuji že onen hotel prolomí sílu jejich backlinků... ;-)
Pracuji v hotelovém řetězci a máme s panem Tůmou smlouvu na všechny hotely naší organizace. A nejen s ním máme smlouvy ještě s mnoha dalšími weby, cestovkami apod. organizacemi kteří takovou službu nabízejí. V dnešní době je to zcela běžné a nechápu proč se někdo zlobí, že mu dodávají zákazníky. A pokud jsem si mohla ověřit tak prezentace tohoto webu je vždy na první stránce .( jak mohu sama ze své osbní zkušenosti říct i já když něco na internetu hledám tak použiji odkazy na prvních stránkách.)
A pokud je tak schopný a dostane naše hotely na první stránky tak je to pro nás určitě dobře. A nebo vzhledem k tomu že i vy nabízíte prezentční služby na internetu za peníze v něm vidíte svou konkurenci ?
Jo, a kdybyste si udělali smlouvu s pořádnou webdesignerskou firmou, která by vaše stránky dokázala udělat pořádně a optimalizavala by je pro vyhledávače, tak by vaše hotely vydělaly víc, protože by nepřišly o provize za sprostředkování.
Ženská probuďte se a vemte si do ruky kalkulačku. Jeden web za řekněme zhruba 100.000 - 200.000, na pozici do řekněme pátého místa. Za jak dlouho se vrátí investice? Dva nebo tři měsíce? Tězko říct, ale píšete "na všechny hotely naší organizace" - takže asi nejste z nějakýho zapadákova, ale počítám tak Karlovy Vary, Praha, Brno..., a dá se předpokládat, že se jedná o hotely s dražším vlezným ne?
Je vidět, že nemáte o práci v hotelech ani ponětí! Víte jaká je konkurence a myslíte si, že by vlastník hotelů dal takové peníze do nějaké propagace. Kdepak dnes se všichni snaží pouze vytěžit co se dá a za co nejmenších nákladů. Vždyť oni mají ty hotely třeba jenom pronajaté a to na dobu určitou. A používají takovou klauzuli, že jsou tedy neschopni manažeři, když neni dostatečná obsazenost.
Asi jste si to špatně přečetl když se u nás někdo ubytuje díky nějakému serweru, tak se snažíme tomu hostu dát všechny potřebné informace a propagaci aby si příští pobyt u nás dojednal přímo s naším hotelem Takže provizi zaplatíme pouze jednou, kdežto za webovou stránku by to bylo daleko více a věřte mi , že dle statistyk činí rezervace přes serwery asi pouhé 1%. A to opravdu neni mnoho.
To ani náhodou moje čeština je o moc horší. A stejně budu nařknutej, že lžu a že si to píšu sám. Ale mile rád vám slíbím že vaše stránky dostanu na přední místa a protože mě zřejmě nebudete věřit, tak vám mohu nabídnout, udělání stránek duplicitních a nebo podle vašich požadavků a dokázat vám to v praxi a to zdarma zaplatíte až to splním :-) Jiří Tůma
Cele je to o tom, jestli o tom ten hotel vedel, nebo nevedel. Tuma tvrdi, ze se s nimi domluvil, hotel tvrdi, ze o nicem nevi. A kde je pravda? Kdo to vi? Kdo nam na to odpovi? ;)
Mně přijde, že jediné, co Magistru může vadit je, že člověk dostane nabídku i dalších hotelů. Mně ta stránka připadá naopak dobrá a nejspíš ji použiju, protože to, že jsou všechny infoprmace podány uniformně, mně umožní si vybrat lépe.
Chtěla bych se vás všech i majitele hotelu Magistr optat - když vy sami si vybíráte dovolenou tak co hledáte? Určitý hotel a nebo určitou oblast kde byste chtěli dovolenou strávit a teprve potom se rozhodnete dle nabídek jednotlivých hotelů který by vám vyhovoval. Opravdu je to pro vás tak velmi nepříjemné, že máte další prezentaci na internetu a to zcela zdarma - pokud jsem z toho vyrozuměla, tak pan Tůma od vás žádnou provizi nedostává.
v principu nelze proti vytvareni katalogu hotelu atd. nic namitat. V nasem pripade slo o to ze pubnlikovane informace nebyly pravdive. Prichazely rezervace na neexistujici pokoje atd. Dochazelo k neustalym nedorozumenim se zakazniky. Kdyby nas nejaky obchodni zastupce kontaktoval a meli jsme moznost formu prezentace odsouhlasit, nebyl by zadny problem za takovou sluzbu i zaplatit. Srovnani s konkurenci se opravdu nebojime.
Pracuji jako asistentka zahraničního podnikatele, který v naší republice obchoduje. Jsme pořád někde na cestách a po hotelích. Takže jak to chodí. Vždy když má přijet do naší republiky tak mi pošle seznam míst která musíme navštívit a seznam měst kde bychom asi měli nocovat. Takže já si najdu určenou oblast a tam vyhledám hotel a věřte moc času na to nemám, takže vybírám z prvních nabídek, které najdu. A ještě něco je důležité vědět. Pracuji již roky s občany cizích zemí a věřte mi oni hotely střídají a často mění, neboť jsou zvyklí, neustále zkoušet něco nového. A záleží pouze na personálu, službách a nabídce hotelu jestli tam opět pojedeme či nikoli. A pokud je nějaký hotel dobrý tak si to vzájemně řeknou a doporučí. A také pokud jsme již na nějakém hotelu byli a zalíbil se nám, tak si vezmeme jejich vizitku a po druhé už voláme rovnou a nikoli přes internet. Takže internetovou prezentaci na určitý hotel použijeme pouze jednou. Takže pokud by to bylo přes prezentaci kterou provozuje pan Tůma tak provizi za to že jsme se díky němu ubytovali na nějakém hotelu obdrží pouze jednou. A to se myslím pro dotyčný hotel vyplatí - pokud si nás dokázal svými službami získat a my se tam budeme vracet.
Tak ako by nemal pisat o pestovani jahod kominar, tak by pan Ambroz nemal pisat o biznise na internete, lebo zjavne nevie ktora bije, co by som u takeho ezinu ako je Lupa.cz bohuzial necakal.
Nema ani zmysel vetu po vete vyvracat autorove vyvratky :-), kazdopadne mu duporucujem nastudovat pojmy ako "cestovna kancelaria", "cestovna agentura", "provizny predaj", "seo/sem", "oficialna stranka", "rezervacia" etc.
Vyjadrim sa len k hotelu, to ze v pripade moonface nejde o oficialnu stranku pochopi asi kazdy kto sa pohybuje na nete pol roka a nie je pritom autor clanku :-). Nechapem hotel, ktory ma ZADARMO niekde prezentaciu, chodia mu z nej hostia, teda ma dokozatelne ZISK z danej stranky a VADI MU TO! To je podnikanie po valassky?
Cize ked si ja otvorim Zlate stranky Zlinskeho kraja, najdem tam nazov Hotel Magistr, telefonne cislo a adresu, tak automaticky ide o oficialnu prezentaciu, ktore parazituju na Hoteli Magistr, lebo len ten vydava tlacene prospekty o sebe. Little bit sick.
nejde o katalog ako taky, ale o doveryhodnost informacii ktore obsahuje.
Ak prezeram katalog hotelov, ratam s tym, ze vsetky informacie tam budu REALNE, minimalne co sa tyka poctu izieb a rozsahu sluzieb. Som ochotna tolerovat odchylku v cene, lebo sa meni prilis casto, ale ak vidim v ponuke napriklad jednopostelovu izbu s internetom a taka v hoteli neexistuje, je to zle. Je pre mna signal, aby som si hladala ine ubytovanie, pretoze majitel tohto nevie poskytnut ani korektne zakladne informacie. Tym, ze tam nebola ziadna linka na oficialne stranky, sa moze predpokladat, ze tato stranka je jedina a cloveka nenapadne hladat dalej. A rozhodne nebudem zistovat, odkial autor stranok ziskal informacie, to nech si riesi hotel.
Takze ak pan Tuma tam uviedol zavadzajuce informacie, poskodzoval hotel. A ziadna statistika nepovie kolko ludi takto odradil.
Poucenie? Mat vsetko dohodnute, spisane a podpisane. Aj rozsah a podmienky prezentacie, aj takej, ktora je iba ukazkova.
Inak velmi silne mi tato afera pripomina spamy, obvykle poslednu vetu vnich: "Ak nesuhlasite so zasielanim reklamnych informacii, tak nam napiste na tuto a tuto adresu" Tiez sa ma malokedy pytaju dopredu ci o sluzbu vobec stojim.
A doplnte si tam niektore hotely...
1. Ty si niekedy videla v katalogu napr. od Firo alebo Fischera ADRESU a TELEFON? Ja nie a pritom na internete su rozne predajne systemy rezervacii a niektore ponukaju aj odkazy na originalne adresy, o com vravis ty a to su vacsinou prave tie primitivnejsie riesenia. Cely provizny svet bezi alebo smeruje k online
2. V com konkretne zavadzal, ze si dostala ako klient zavadzajucu info?
Prepac, ale Fischer je cestovka a zodpovednost za informacie prebera na seba. Mas tam kontakty na jednotlive cestovky a v tom pripade ma nezaujima kontakt priamo na hotel, pretoze firme Fischer zaplatim za to, aby vybavila drobnosti. Kde je kontakt na zodpovednu osobu za udaje na moonface?
Porovnat Fischera alebo Cedok alebo akukolvek inu solidnu cestovku s Tumovym pokusom je ich urazka.
Firo nepoznam, ale kontakty som na ich webe nasla.
Rad bych znovu pripomenul, ze podle nasich zjisteni nektere hotely o zadne smlouve s panem Tumou nic nevi. Krome toho jeho "katalog" neobsahuje zadnou informaci o tom, ze nekde existuji take oficialni stranky hotelu. O tom, ze nejde o zase tak beznou podobu "byznysu na Internetu", svedci krome komentaru pravniku v clanku i rada reakci zde v diskusi.
Cestovni agentury a kancelare, ktere uvadite, by Vam jiste rady ukazaly pisemne smlouvy s dotcenymi hotely. Ty take dozajista o spolupraci s cestovkami stoji - pokud ne, nebyly by v jejich katalozich. U "katalogu" hotelu z clanku to vsak takhle nefunguje - evidovani jsou tam i ti, kdo o to nestoji.
Cestovni agentury a kancelare, ktere uvadite, take zrejme nepouzivaji fotografie a jine autorske materialy hotelu nezakonnym zpusobem.
Pro sluzby Dobreho webu Vas mohu odkazat na jeho oficialni stranky: http://www.dobryweb.cz :) Autor za clanek dostane zaplaceno, protoze s nim mame uzavrenou smlouvu a neporusujeme autorsky zakon. Uz vidite ty rozdily?
...argument naprosto nesmyslný. Já osobně za neuváděním odkazů na oficiální stránky nic špatného nevidím. Naopak je to z pohledu zprostředkovatele kardinální blbost. Vlastním web, který mimo jiné informace obsahuje i seznam ubytování a v tom mám placené rozšíření a zvýraznění záznamů. Tam odkazy uvádím, ale jen kvůli tomu, že dostávám roční paušální poplatek a ne provizi, to bych byl blázen.
casto se stava, ze do hotelu prijede host bez rezervace a kdyz se dozvi cenu za nocleh, namitne: "ale na internetu mate neco jinyho!" a nezajima ho, ze to neni oficialni hotelovy web. jsou veci, napriklad cenik, o kterych by si hotely asi mely rozhodovat samy, ne? nehlede na to, ze u nekterych sporivych cestovatelu se z toho stala uz celkem bezna praktika pri smlouvani. rekne: "aha, ale ja sem videl na internetu, ze to mate o cytri stovky levnejsi", pritom ve skutecnosti ani zadny web nevidel. to je mor, ktery sem zavlekly prave neoficialni weby, ktere uzivatele zamerne matou a nepriznavaji, ze jsou pouze strankami zprostredkovatelu.
Opravdu dlouho již pracuji jako recepční na hotelích a neni to chyba webů, ale prostě se lidé naučili smlouvat a to ještě než jsme vůbec začali s prezentacemi na internetu, prostě k nám to po té revoluci přišlo stejně jako spousta dalších nám dosud neznámých negativních zvyklostí ze západu. A tak se lidé naučili smlouvat a zkoušejí to a zkoušejí a nejvíce ti co mají hodně peněz. A my s tím na recepci bojujeme a záleží na tom kdo déle vydrží a nebo kam až jsme ochotni zajít při smlouvání. A že se při tom vymlouvají na vše možné a hlavně na to co si vlastně ani nemůžete honem ověřit.
To samozřejmě ne , pouze se snažím vysvětlit. že zákazníci smouvají a vymýšlí si a zkoušejí co se dá a to neni chyba žádného webu. Také se nám snaží namluvit, že včera ta slečna co byla na recepci jim slíbila jinou cenu a nebo, že telefonovali s panem ředitelem a ten zrovna neni přítomný abych si to mohla ověřit apod.......
Pokud jsem dobre pochopil jak clanek, tak diskuzni prispevky, pan Tuma se dopustil nekolika pochybeni, ktere znacne shazuji jeho jinak chvalyhodnou snahu:
1. Spolupraci (ve forme prezentace a sberu objednavek) nemel v rade pripadu smluvne osetrenou.
2. Neopravnene (opet chybejici smlouva) pouzil texty a fotografie z oficialniho webu.
3. "Utajil", ze se nejedna o oficialni prezenataci daneho hotelu a neuvedl kontakt na sebe, jakozto majitele/provozovatele webu.
O tom, zda zpracovani stranek odradilo nejake potencialni zakazniky a v kolika pripadech se tak stalo, se da pouze spekulovat.
Minimalne v bode dve se jedna o poruseni zakona.
Reci nekterych diskutujicich mi v tomto svetle prijdou ponekud, ehmmm, mimo misu. Mam na mysli zejmena placani o zavisti a pod.
S panem Tumou, jakoz i hotelem Magistr ve Vsetine nemam nic spolecneho (a pokud mne skleroza nemyli, nikdy jsem je ani nevidel).
2. Nevedi o nas kolikrat ani ty co s namy smlouvu maji. Sam jsem zkousel volat jak na klienty, tak neklienty.
3.Zarazovani hotelu probihalo ze zacatku zmatene neslo zpocatku o komercni projekt tu donesl nejaky kamarad hotel kamarada tu zas obchodnik ze s nekym mluvil a ze tam chce byt.
4. V soucasne dobe probiha a diky tomuto clanku bude velice rychle dokonceno :=) procisteni hotelu ktery nemaji zajem o spolupraci
5.Jiz asi 2 mesice se zarazuji nove hotely pouze pokud maji podepsanou smlouvu.
V okamziku kdy hotel souhlasi tzn. kompetentni osoba podepsala smlouvu o prezentaci a spolupraci by to bylo jiz o jinem clanku o kvalite prezentace prinosu hotelu a pod..
Jen nevim proc pranirovat cely projekt jestlize doslo diky k nejake chybe to se stava a na internetu jsou portaly ktere konkretne u hotelu bezne prbiraji texty a hlavne fotky a to ve ve velkem pension-hotel motylek atd atd.. Tim nechci ric jeden krade tak ja budu taky, ale obhajit chybu z hotelem Magister a ric ze jsme ucinily opatreni minimalne v tom ze se jiz zarazuji pouze podepsane hotely aby se podobna chyba nestala.
pokud bude tento web do budoucna uspesnej ja sam budu mit nejvetsi zajem aby byl kvalitni jak po strance graficke, tak po strance jazykove, tak po strance aktualnosti zverejnenych udaju konkretne je pred dokoncenim modul umozńujici primo hotelum menit texty, ceny i fotky.
Já vám nerozumím. V tomto případě jste přece neudělal "chybu". Pokud jste ukradl fotky a text, tak jste porušil zákon. A místo toho abyste okamžitě zjednali nápravu, tak produkujete výše uvedené "obhajoby".
Navíc to, že se stránka tváří jako oficiální web a není tam uveden odkaz, je podle mne minimálně velmi neetické.
Tim ze jsem zverejnil bez souhlasu hotelu jejich texty a fotky jsem porusil autorske pravo. Ovsem nedoslo k tomu zpusobem ze jsem si rek ha hotel Magister ten dam dam do systemu ale byl nekym doporucen nebo mi bylo receno ze byl osloven. Ze zacatku byl tento projekt smolen na kolene a tak klidne mohlo dojit k zadani hotelu bez jeho byt i ustniho souhlasu, proto pisu ze zrejme nastala chyba. Naprava byla v soucasne dobe uz provedena a dana stranka uz neni zobrazovana a dalsi hotely jak uz jsem uvedl se zadavaji uz jen tehdy pokud je podepsana smlouva. Neeticnost stranky uz je o jine diskuzi.
S něčím podobným má také bohaté zkušenosti takže dobře vím, že do takového hotelu za jeho existenci přišlo již opravdu hodně lidí, kteří jim nabídnuli nějaké umístění na internetu se záměrem že jim to přinese klienty. Na 90% Vám nikdo z toho hotelu nedodá k tomuto žádné podklady a odkážou Vás na své stránky kde si máte nabrat informace. Vy jim sice řeknete kde se pak ty stránky budou nacházet, jenže oni si to nepamatují a nemají ani ponětí kde co pak je. Jestliže dojde k takovéto situaci tak se nejdná o žádné porušení zákona a když už ano tak zákon poruší ten hotel pokud si ty fotky na svém webu nepořídil sám ale pořídil mu je kdosi kdu mu dělal oficiální web a nedal souhlas s výhradním šířením a tento hotel odkáže toho dealera či nabízejícího tuto službu na své stránky kde si má nabrat informace. Přesně toto je asi příklad i zmiňovaného hotelu, protože jak se tu webmaster oficiálního webu bvyjádřil od nedal souhlas s dalším publikováním ale kdo ví jestli ten souhlas nedal někdo z hotelu. Co se týče aktuálnosti neoficiálních webů, tak za to si bohužel většinou opět může hotel a to právě z toho důvodu že si nepamatuje kde co u koho má a není tak zákonitě schopen vše kontrolovat. Pochopili totiž že že takovéto umisťování nabídek do různých webů byl dobrý záměr jenže do budoucna není z časových důvodů možné toto vše aktualizovat všude a je to ztráta času a peněz.
Nevím proč se tu stále někdo ohání nepodepsanýma smlouvama. POkud by ste někdo z Vás znal naše zákony, tka by ste věděli, že smlouva se dá uzavřít mnoha způsoby a to i ústně a pak je to tvrzení například zapomětlivého hoteliéra který už neví k čemu všemu dal za několik let podobné svolení proti tvrzení provozovatele stránek.
Další sortou lidí jsou ti kteří si po čase řeknou proč někomu platit provize když si ty lidi můžou rezervovat bydlení přímo u nás a nemusíme nikomu nic platit, myslí si většinou že to je internetem ale nevědí co to obnáší. Řeknou si jen že když ty lidi si to našli na internetu tak je to stejné jako by měli je n oni svůj web a nevědí co za tím vše stojí, to poznaj a ž časem.
Bohužel právě proto sme podobný projekt prodali partnerovi který má koncesi na cestovní kancelář a může tedy v tomto podnikat trochu jinak. Takovýto provozovatel pak podepíše smlouvu s hotelem, provozuje vlastní rezervační systém bez oficiálních kontaktů na hotel, objednáte si to u něj a on za vás zaplatí hotelu za zvýhodněnou cenu jakožto velkoodběratel a nemusí řešit ten problém zda se hotel jednoho dne nešprajcne a nebude chtí vyplácet provize nebo zapírat uskutečněné objednávky atd. Pak je to úplně stejné jako by ste si vybrali zájezd z papírového katalogu cestovky. Tohle je bohužel jediná možná rozumná forma jak toto lze provozovat obzvláště v ČR. POkud máte v katalogu cestovky nesrovnalosti v ceně tkaé to je vina hotleu že je vám nedodal aktuální.
Můj osobní názor je, že za tímto případem stojí webmaster oficiálního webu, který prostě chytře majiteli hotelu namluvil mnoho hezkých řečí a důvodů k tomu aby si udělal majitel hotleu negativní názor na celou službu.
To neni fer od zacatku vyvoje podpurneho webu jsem s vami v kontaktu rikate nemohu vaS OHROZIT jen zdellte cteńaru, jak jsem blizko jak jste sliboval nezavislost a pak jste se zaprodal rezervacnimu systemu limba.sk a ja slibuju dokud me nesejmou :-) pokud nekdo zada na ceskych vyhledavacich ubytování a nějaké město a nebo hotel a název nějakého města či kraje na prvních místech bude odkaz nas hotel či penzion s plným popisem služeb který penzion či hotel nabízí i když možná nepůjde o informace aktuální ze včerejšího večera a i kdyz nebudu mit podepsanou smlouvu o provizi bude váš vzkaz ci rezervace doručena hotelu a pak uz záleží jen na vaší dohodě s hotelem a jestli tento pojekt umře diky tomuto článku, já toho nelituji jsem rád že jsem měl tu čest rozčeřit vlny internetu a prosim nenechte se zastrašit zákony a minoritnimi skupinami INTERNET je tu pro nas a na nas zalezi jaky bude a je to jedno zmala medii ktere nejde jednoduse zastavit at uz na nem budou hotely nebo detska ... je nas a nenechme si diktovat co na nem muze byt a co ne jinak ho degradujete na medium rizene a ja jsem moc rad ze se mi podarilo zakricet mozna ne moc hlasite mozna ne dost ale zacneteli kricet se mnou bude i sedma i osma i dalsi velmoci chte nechte prijmout fakt internet je nas a jen na nas zalezi co budeme cist a jen na nas zalezi komu a jestli dame k dispozici data viz google a bili dum vydani vysledku vyhledavani vim zni to smesne rezervacni system verzus google no nekde a nekdy se zacit musi ne :-) Ja jsem pripraven a co vy
Covece, vy snad ani nectete, co tu jini pisou, a jeste jim mazete med vokolo huby. Jen tak mimochodem, ja nejsem ten, za kteryho me povazujete, sem "Franta Voprsalek", co se nudi a cte si kde se co sustne. Ale ty hlody, co tu pisete, ty me fakt bavej, no uznejte sam - cituji vas:
pokud nekdo zada na ceskych vyhledavacich ubytování a nějaké město a nebo hotel a název nějakého města či kraje na prvních místech bude odkaz nas hotel či penzion s plným popisem služeb který penzion či hotel nabízí i když možná nepůjde o informace aktuální ze včerejšího večera a i kdyz nebudu mit podepsanou smlouvu o provizi bude váš vzkaz ci rezervace doručena hotelu
Kdyz zi zadam v google "hotel imos" tak, jak se tady nekde vo tom psalo (pravda, neni to cesky vyhledavac), tak i ta vase podvodna stranka tam je na prednich mistech - tak jak slibujete, ale nedostanu se na stranku vod toho hotelu ale na ouplne jinej hotel. Ale podivejte se do chache, co si google zaindexuje a co vobycejnej clovek nevidi. Smichal ste dva hotely dohromady - jedna adresa jedny fotky ale ouplne jinej popis ouplne jinyho hotelu. Se divim, ze vas jeste nezazalovali.
http://64.233.179.104/search?q=cache:nfsKnMUYUPEJ:hotel-cz.moonface.cz/hotel-brno-imos.htm+hotel+imos&hl=cs&ct=clnk&cd=4
A jak sem tak koukal, tak to JavaScriptovy presmerovani ste na tech postizenejch strankach uz taky presmeroval, a presmerovavate nejak ouplne jinak.
Nebylo by fer, abyste fsechny ty postizeny stranky hotelu, ktery se uz provalily, a vod vsech dalsich hotelu, ktery s vasi zlodejnou nesouhlasi, presmerovaval ne na svoje jiny stranky ale na oficialni stranky kazdyho toho hotelu?
Dyk i tu stranku vod toho Vsetínskýho Hotelu Magistr, vo kterym je celej tenhle clanek tady napsal ste si presmeroval na nejakou dalsi vasi shitovni stranku vo hotelech.
POkud se hotel rozhodne ze chce ukoncit spolupraci ,tak jako hotel Imos co se strankou ktera je na prednich pozicich a nelze jiz na ni zobrazovat danej hotel. U nas se to resi prenechanim stranky jinemu hotelu a kdy a jak si google zmeni ulozene informace je na nem nelze to ovlivnit hotel myslivna ma s namy platnou smlouvu a tak ho propagujeme hotel imos vypovedel smlouvu a tak jeho adresa byla prenechana hotelu myslivna on si to google casem zmeni neni duvod strkat jine informace google a jine klientum aspon ne v tomto pripade.
"U nas se to resi prenechanim stranky jinemu hotelu"
Ano a to je prave v rozporu s dobrymi mravy, parazituje to na dobrem jmenu puvodniho hotelu - zneuziva jeho obchodni jmeno bez souhlasu. Myslim ze pravnik by, pane Tumo, moc praci nemel presvedcit soudce.
Statistiky přístupů mě přivedly na tyto stránky a se zaujetím jsem si tady pěkně početl. Dovolte, abych se vyjádřil ke zmíněnému.
Pane Tůma:
1) Je naprosto jasné, že když stránku zrušíte bez náhrady, přestane být vyhledávači nabízena ve výsledcích vyhledávání.
2) Zaregistroval jste odkazy do různých katalogů, a tyto odkazy se tváří jako odkazy na oficiální web hotelu. Těchto odkazů jsou rozesety stovky - některé z nich se mi již podařilo z katalogů nechat odstranit, na dalších se postupně pracuje.
3) Nereagoval jste na výzvy k odstranění zavádějící stránky nebo k její opravě a ani jste nereagoval na výzvy k odstranění zavádějících odkazů z katalogů, které jste zaregistroval.
4) Přesměrováváte stránku, na kterou je odkázán návštěvník v domění že jde na stránku o hotelu IMOS, a to sice na stránku o konkurenčním hotelu, a to i přesto, že ve výsledcích vyhledávačů je návštěvník přesvědčován, že se jedná o stránku o hotelu IMOS.
A mohl bych takto pokračovat dále ve výčtu dalších vašich nepodložeností, kterých se dopouštíte.
Když už jste zaregistroval stovky odkazů, které se tváří, že přivedou návštěvníka na oficiální stránky hotelu (a to nejen u našeho hotelu), měl byste být schopen a ochoten přistoupit na řešení, které uspokojí obě strany a nebude poškozovat (nejen) náš hotel.
Chcete-li korektním způsobem vyřešit tento spor a očistit své jméno, kontaktujte mě na mé oficiální adrese pro správu hotelových stránek: webmaster (at) hotel-imos.cz, nebo mě kontaktujte na mé oficiální adrese, kterou získáte na mých stránkách. Domluvíme se na způsobu řešení této situace a ošetříme ji písemnou smlouvou včetně finančního ohodnocení, a to tak, abyste nenabyl dojmu, že není Vaše dosavadní práce řádně oceněna.
četla jsem Váše vyjádření k práci pana Tůmy - viz. uvedeno v textu níže.
Chci Vám ze své zkušenosti toto:
Jmenuji se Regina Bučková a pracovala jsem na hotelu Imos jako vedoucí recepce a ubytování 3 roky . S panem Tůmou jsem měla vždy velmi špatné zkušenosti. Stávalo se nám například, že určití stálí klienti, od kterých nám vždy přicházela mailová objednávka na ubytování přímo z jejich mailové adresy, tak najednou od těchto samých klientů chodily objednávky přes pana Tůmu. Samozřejmně za provizi. Situaci jsem řešila s panem ředitelem Řičánkem několikrát.
S hrůzou jsem zjistila, že pan Tůma je tak rafinovaný člověk, že se dostal k magistru Řičánkovi (syn pana ředitele hotelu Imos) , se kterým uzavřel a podepsal naprosto nevýhodnou smlouvu. Její podstata byla v tom, že hotel IMOS by měl plati panu Tumovi jakési procento za "dohozené kšefty" i ty, které se nakonec ani ubytovat nepřijeli ! ! . Dále pan Tůma nějakým záhadným způsobem dokázal přesměrovat objednávky, které směrovaly přímo od klienta na hotelový e-mail, pře své " Tumovské stránky ".
S Vašim níže uvedeným názorem plně souhlasím a jsem ráda, že se má verze konečně potvrdila i od internetového profesionála
jako jste vy.
O panu Tůmovi si myslím, že je zloděj. Bohužel jsem si s tímto názorem nadělala tehdy dost zlé krve u pana Tomáše Řičánka (syn ředitele IMOSU) , který nesmyslnou smlouvu s panem Tumou tehdy podepisoval. Já jako kovaná recepční a vedoucí recepce jsem to tenkrát nedokázala odborně vysvětlit, ale věděla jsem, že pan Tůma jedná velmi podvodně.
Držím palce všem profíkum jako jste vy, kteří by mohli pana podvodníka Tumu smést jednou navždy z internetového světa.
Nemohl byste mi prosím vás někdo sehnat na toho pana Tůmu telefon? Víte já jsem starší osoba a jsem nezaměstnaná a tak bych ho chtěla poprosit jestli by mi nemohl něco přispět, když mu to tolik vynáší . Nemyslíte ?
Pokud se jedná o seriózní podníkání a službu hotelům:
1. Proč pan Tůma používá domény třetího řádu?
2. Proč se odvolává na "souhlas" po telefonu, když není problém vygenerovat link s unikátním ID, který by zájemce mohl potvrdit, nebo zamítnou mailem?
3. Proč neexistuje nástroj, kterým si mohou provozovatelé hotelu aktualizovat údaje dle libosti, jak to běžně katalogy všeho druhu dělají?
4. Proč musí být člověk téměř detektiv, aby získal kontakt a jméno firmy, která toto provozuje?
5. Proč když mám hotel, nevím na koho se obrátit, abych svůj hotel do katalogu přidal v případě, že o to mám zájem a nemusel čekat, než mi vykradou web sami?
6. Proč nikdo v hotelu neví, kdo je to Jaroslav Veselý uveden zde: http://www.krizovatka.cz/detail.php?id=2591 ?
7. Proč se odkazy na hotel objevují v katalozích zboží, kde nemají co dělat? To má být profesionální SEO?
8. Proč jsou u těch hotelů naprosto jednoznačně uvedeny údaje, o kterých autor musí vědět, že jsou nesmyslné (neexistující kontaktní osoby, maily atd.)?
1. Neslo zpocatkuo komercni projekt, ale o ukázku jak se dostat dopredu proto nebylo investovano do koupy domeny.
2.Stejna odpoved nebylo kdo by to naprogramoval a navic poslani nevyzadane nabidky uz je taky nelegalni nebo tak nejak.
3.Psal jsem jiz ze se na nem pracuje a zpocatku byl cil byt ve predu a k tomu byly prizpusobene i texty a nebyl zrovna zajem aby je nekdo menil
4.Aby nikdo neotravoval tvurce webu byl a je normalne zamestnan a neblyly prostredky aby se venoval otazkam.
5. Tohle nebyl klasicky katalog a z kazdeho mesta je v systemu jen jeden maximalne 2 hotely aby se potencionalni klienti smerovali na vybrane hotely a ne na deset dalsich.
6. Protoze pri zadavani odkazu je uvest jmeno a nekontaktni osobu na hotel tak bylo zadano jmeno toho kdo odkaz zadaval
7.Problem je v chapani seo pro me je seo byt na klicove slova byt ve predu a pouzit techniky za nez nebudu penalizovan.
8.pokud by byl uveden ofic e-mail tak by nebylo mozne hotelu prokazat ze dana poptavka je z hotel-cz
Jsem pouhý uživatel internetu a náhodou jsem si přečetla zmíněný článek a všechny názory k němu napsané. A jak už to v naší republice bývá buď neumím číst a nebo nevím. Ale jedn píše o tom že dotyčný kopíruje informace a používá je pro své prezentace a druhý zase, že dotyčný zadává úplně jiné informace. Tak kde je pravda, podle toho co píšete je asi úplně blbej protože si zkopíruje informace z hotelových stránek a změní ceny. A nebo to tedy nekopíruje a píše tam co se mu zlíbí. A také tam zadává jiné informace o opkojích a vlastně v konečném stavu to nemá s dotyčným hotelem nic společného. Tak krade a kopíruje ty informace a nebo tam píše nějaké bludy?????????????
povedala by som, ze kopiruje, pri prenose do vlastneho dizajnu robi preklepy a chyby a zrejme nemodifikuje po zmene udajov na povodnej stranke. /je to len uvaha :) /
Proste zneuziva SEO a pouziva zlodejske a vyderacske praktiky.
Pak se vzdy omlouva ze stranky jeste nejsou dokonceny, ze se jedna o amatersky projekt, ze vsechno brzo odstrani, ze mel ustni souhlas (samozdrejme si nikdy nepamatuje koho se ptal, bud keca a nebo zavolal na recepci a kdyz mu rekli ze o webu nic nevi a ze je jim to jedno tak to povazuje za souhlas) a podobne pindy.
S autorskeho prava ma tak leda srandu. Obslehne vsechno co vidi, a kdyz se mu na to prijde, tak dela mrvyho brouka, pak se mozna omluvi a pak to po dlouhe dobe obslehne jinde.
Vy co ho obhajujete ze hotelu privadi zakazniky, tak si uvedomte ze on vetsinou zadne nove zakazniky neprivede. On jen pomoci SEO optimalizace prevede cast zakazniku z oficialnich webowych stranek pres ty svoje. A kdyz se mu to u nejakeho hotelu dari dobre tak zacne vyzadovat provizi. Kdyz nedostane provizi tak zakazniky presmeruje na jiny hotel (kde provizi dostal).
Kdyby pretahoval zakazniky z nejakeho vyhledavani jako "hotel ceska republika vsetin" tak je to v pohode. Ale kdyz pretahuje vyhledavani na konkretni nazev hotelu tak je to parazitovani na znacce. Uz by to chtelo prastit pres prsty. Ale bohuzel ho zatim muzeme jen proklinat a pouzivat woodo techniky aby mu upadli prsty (aby uz dal neskodil) a uhnilo pero (aby se nerozmnozoval).
Ono je to ale uzpusobene aby to bylo na prvnich mistech na fraze ubytovani vsetin, hotel vsetin, unterkunft vsetin, accommodation vsetin atd ... to ze se objevuje i na jmeno hotelu je spise nezadouci vysledek vysledek, zpusobenej malou optimalizaci oficialnich stranek hotelu, takze nez se pustite do dalsich spekulaci, tak si ten system trochu prostudujte. A nezapomente se podivat na dalsi stranky s ubytovanim kde se hotely vyskytuji a nemaji smlouvu s 90% hotelu a ty se u nich pocitaji na 1000. Ale moc nezaujmou jelikoz nejsou tak dobre optimalizovany, ja bych typoval ze do roka je to jeden z nejuspesnejsich rezervacnich serveru u nas.