Vlákno názorů k článku „Falešné“ weby hotelů: pomáhají, nebo škodí? od Miroslav Suchý - To co dela pan Tuma, dela i spousta...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 2. 2006 9:07

    Miroslav Suchý
    To co dela pan Tuma, dela i spousta firem (seznam.cz, edb.cz). V cem je tedy rozdil? Stranky tech ostatnich jsou vetsinou hodne strohe. Takze Tumu budeme kamenovat za to, ze udelal hezke stranky? Jedinou chybu (pokud pominu okopirovane texty-to fakt mohl prepsat vlastnimi slovy) oproti jmenovanym webum bych videl v tom, ze neni uveden odkaz na originalni stranky. Pokud by tam byl, tak si klidne objednam pres Tumu uz jenom proto, ze ma lepsi rezervacni formular.
  • 3. 2. 2006 20:01

    mIREK (neregistrovaný)
    No podívejte se na konkurenci, který z hotelových katalogů nabízí odkazy na stránky hotelů. Zkuste přímo na Athos travel patřící neviditelně k Lupě a zeptejte se jak je možné, že neuvádí odkazy na stránky hotelů...

    Protože by přišla o 90% zákazníků... Každý si to radši objedná u hotelu než u prostředníka, ale nikdo nevidí tu práci dostat se třeba v angličtině v Googlu na první místa, to už je samo o sobě věda... A vše bude zneváženo tím, že se člověk dostane na příšerné (snad každý druhý hotel má příšerné stránky) stránky a jen z pocitu, že komunikuje s hotelem si to rezervuje u něj... Přičemž ještě tak 20% hotelových stránek e-mail vybírá 1 denně a když má někdo dovolenou, tak ani to...

    Podle mě by hotely měli být rádi, za to že je někdo zahrne do svého katalogu a dodává jim klientelu, když oni a´t se budou snažit sebelíp tak zhlediska SEO nemají šanci dostat se ve vyhledávačích na první místa, pokud si to nezaplatí...

    Jediné co se zde dá vytknout je, že se snažil tvářit jako stránky hotelu... I s těmi fotografiemi je to težké... Málokterý hotel vám umožní si něco nafotit vlastního, většinou vám předlohy dodá, ale v jaké bývají kvalitě a v jakém bývají počtu... Kolikrát Vám bez okolků řeknou, ať si vezmete co je na stránkách... Podívejte se na stránky Hotelu Alton a na stránky katalogů jako je Athostravel, Prague-Exepriences nebo Motylek... V převážné většině uvidíte ty samé fotky...
  • 26. 10. 2006 22:11

    jana (neregistrovaný)
    Dovoluji si rici, ze Athos, Motylek a dalsi jsou bud cestovni kancelare nebo cestovni agentury - to znamena vlastne dealeri prodeje hotelovych sluzeb.
    Maji radnou zivnost nebo koncesi.

    To je stejne, jako kdyby vsichni prodejci dealeri automobilu byli zlocinci - protoze pouzivaji informace a fotografie z oficialnich stranek automobilek

    atd.... Prodej ubytovani a dalsich sluzeb je podnikatelskou cinnosti CK nebo CA a zalezi jen na klientovi, zda si sluzbu koupi primo od hotelu nebo zprostredovatele.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).