Vycházím z toho, že polovina uživatelé v průzkumu tvrdí, že když se stanou fanoušky značky na Facebooku, tak ji mnohem pravděpodobněji doporučí svým přátelům nebo si mnohem pravděpodobněji koupí její produkt. V tomto vidím důvod, pro titulek článku. Facebook opravdu funguje jen pro určité specifické druhy podnikání. Hodnotu vidím v předání informace či doporučení. Osobně se domnívám, že určit zdali Facebook zvedá firmám ROI či CLV je poměrně problematické.
Bla bla bla bla tupec bla bla bla cesky bla bla bla ...
S pravdepodobnosti blizic se jistote najdu bez velke namahy oblast, kde jsi za tupce ty. To za prve.
Za druhe: Nechapu, proc si kdejaky nouma leci svuj mundervertigskeitkomplex na ceskem narode. Obecne plati, ze prumernou ci podprumernou inteligenci ma cca 80% populace (viz tez Gaussova krivka). A plati to pro vsechny narody na teto planete. Cesi opravdu, ale opravdu nejsou vyjimkou.
V článku nějak postrádám jakákoli fakta podporující tvrzení, že "Fanoušci na facebooku se firmám vyplatí". Autor sice neuvádí, v jakém smyslu má být sloveso "vyplatí" chápáno, nicméně má-li jít o rentabilitu investic firem do fb aktivit, jeden článek se na Lupě nedávno objevil a nejen, že jeho vyznění bylo zcela opačné, ale navíc netrpěl poměrně zásadním nedostatkem. Svá tvrzení neopíral o názorový průzkum uživatelů fb.
http://www.lupa.cz/clanky/na-facebooku-penize-nejsou/
člověk český je obvykle tupec, skoro každý umí spustit nějakou tu flashovku, případně se lognout na facebook, ale aby si už našel ovladače na grafickou kartu, to ne...
takže- vytvoření skupiny se senzačním názvem "sexbomba ... bez kalhotek" je ideal, nasledne like, like, like, sharing, a skupinu vyhodne prodat je realny a velice uspesny marketingovy plan.. ;)...
zpět k tématu- každý kdo se alespoň trochu orientuje v oblasti pc, a má profil na FcB, tak myslím z velké části, tuto službu (stránky firem) využívá- je to praktičtější- all-in-one, ovšem pokud i firmy toho využijí a pravidelně tam píší změny nabídek apod...
Už jsem to jednou komentoval na stránkách http://www.justit.cz/wordpress/2011/09/12/jak-spotrebitele-komunikuji-se-znackami-na-facebooku/
Stejná otázka:
Myslíte si, že to platí globálně, resp. vyplývá z toho, že se stejně chovají i fanoušci v ČR?
Můj názor je, že neplatí a nevyplývá. Spotřebitel i fanoušek je jiný. Beru to tedy jen jako zajímavou informaci z trhu v USA.