Bla bla bla bla tupec bla bla bla cesky bla bla bla ...
S pravdepodobnosti blizic se jistote najdu bez velke namahy oblast, kde jsi za tupce ty. To za prve.
Za druhe: Nechapu, proc si kdejaky nouma leci svuj mundervertigskeitkomplex na ceskem narode. Obecne plati, ze prumernou ci podprumernou inteligenci ma cca 80% populace (viz tez Gaussova krivka). A plati to pro vsechny narody na teto planete. Cesi opravdu, ale opravdu nejsou vyjimkou.
člověk český je obvykle tupec, skoro každý umí spustit nějakou tu flashovku, případně se lognout na facebook, ale aby si už našel ovladače na grafickou kartu, to ne...
takže- vytvoření skupiny se senzačním názvem "sexbomba ... bez kalhotek" je ideal, nasledne like, like, like, sharing, a skupinu vyhodne prodat je realny a velice uspesny marketingovy plan.. ;)...
zpět k tématu- každý kdo se alespoň trochu orientuje v oblasti pc, a má profil na FcB, tak myslím z velké části, tuto službu (stránky firem) využívá- je to praktičtější- all-in-one, ovšem pokud i firmy toho využijí a pravidelně tam píší změny nabídek apod...
Už jsem to jednou komentoval na stránkách http://www.justit.cz/wordpress/2011/09/12/jak-spotrebitele-komunikuji-se-znackami-na-facebooku/
Stejná otázka:
Myslíte si, že to platí globálně, resp. vyplývá z toho, že se stejně chovají i fanoušci v ČR?
Můj názor je, že neplatí a nevyplývá. Spotřebitel i fanoušek je jiný. Beru to tedy jen jako zajímavou informaci z trhu v USA.