Vycházím z toho, že polovina uživatelé v průzkumu tvrdí, že když se stanou fanoušky značky na Facebooku, tak ji mnohem pravděpodobněji doporučí svým přátelům nebo si mnohem pravděpodobněji koupí její produkt. V tomto vidím důvod, pro titulek článku. Facebook opravdu funguje jen pro určité specifické druhy podnikání. Hodnotu vidím v předání informace či doporučení. Osobně se domnívám, že určit zdali Facebook zvedá firmám ROI či CLV je poměrně problematické.
V článku nějak postrádám jakákoli fakta podporující tvrzení, že "Fanoušci na facebooku se firmám vyplatí". Autor sice neuvádí, v jakém smyslu má být sloveso "vyplatí" chápáno, nicméně má-li jít o rentabilitu investic firem do fb aktivit, jeden článek se na Lupě nedávno objevil a nejen, že jeho vyznění bylo zcela opačné, ale navíc netrpěl poměrně zásadním nedostatkem. Svá tvrzení neopíral o názorový průzkum uživatelů fb.
http://www.lupa.cz/clanky/na-facebooku-penize-nejsou/