a) šel nadávat operátorovi, ať to za mě udělá když jim ta aplikace nefunguje
b) na prodlužování smlouvy se vykašlal a našel si jiného operátora
Do nedávna jsem měl velmi příjemné zkušenosti s Vodafone samoobsluhou - bohužel jsem minulý měsíc chtěl změnit nastavení tarifu - a ejhle ono to nejde :-), volání na operátora mám zpoplatněné, tak jsem zašel na pobočku - mladík za PC se omlouval že se mi to nepodařilo a změnu mi provedl na počkání. Nicméně image samoobsluhy je u mě v tahu. Ještě jeden podobný problém a asi sáhnu k b). Otázka je kterého operátora vybrat ... ke Kyslíku se mi zrovna moc nechce.
Mam tu smůlu, ze Ozon (Kyslík) má u nás doma silnější signál, než ostatní operátoři, takže nemám na výběr. Co se týče jejich webu - zlata samoobsluha Oskara a nebo stříbrný web růžového operátora. Ozóni mají správy jejich služeb roztříštěné: ADSL; pevná linka, mobil. Cokoli přiobjednat a nebo změnit končí tím, ze volám operátorovi. Ale možná jsem jen nezkoušel ty služby, které testují...
Jediné co mi u nich víceméně fungovalo byla objednávka jako úplně nový zákazník...
Ani ta není stoprocentně spolehlivá. Při zjišťování dostupnosti vysokorychlostního ADSL mi systém O2 opakovaně tvrdil, že zadané číslo neexistuje. Skoro bych tomu i věřil, nebýt toho, že mi od nich každý měsíc chodil účet.