Ani ta není stoprocentně spolehlivá. Při zjišťování dostupnosti vysokorychlostního ADSL mi systém O2 opakovaně tvrdil, že zadané číslo neexistuje. Skoro bych tomu i věřil, nebýt toho, že mi od nich každý měsíc chodil účet.
Mam tu smůlu, ze Ozon (Kyslík) má u nás doma silnější signál, než ostatní operátoři, takže nemám na výběr. Co se týče jejich webu - zlata samoobsluha Oskara a nebo stříbrný web růžového operátora. Ozóni mají správy jejich služeb roztříštěné: ADSL; pevná linka, mobil. Cokoli přiobjednat a nebo změnit končí tím, ze volám operátorovi. Ale možná jsem jen nezkoušel ty služby, které testují...
Jediné co mi u nich víceméně fungovalo byla objednávka jako úplně nový zákazník...
a) šel nadávat operátorovi, ať to za mě udělá když jim ta aplikace nefunguje
b) na prodlužování smlouvy se vykašlal a našel si jiného operátora
Do nedávna jsem měl velmi příjemné zkušenosti s Vodafone samoobsluhou - bohužel jsem minulý měsíc chtěl změnit nastavení tarifu - a ejhle ono to nejde :-), volání na operátora mám zpoplatněné, tak jsem zašel na pobočku - mladík za PC se omlouval že se mi to nepodařilo a změnu mi provedl na počkání. Nicméně image samoobsluhy je u mě v tahu. Ještě jeden podobný problém a asi sáhnu k b). Otázka je kterého operátora vybrat ... ke Kyslíku se mi zrovna moc nechce.