no, bohužel, Nováku, Prima opět propadákuje, Ital nikoho nezajímá stejně tak jako plešoun za grilem a to Primu čeká propadákový podzim s Talentem, bez publicistiky, bez partičky, bez atraktivního programu na Love a Cool, protože účet za Arénu propadáků, Hotel Propadák nebo předražené práva na starodávné seriály a neatraktivní sporty prostě někdo platit musí
k tomu masivní investice Time Warner do finačně zdravé Novy, nové seriály na ČT a investice do Barrandova, které taky odeberou pár desítek tisíc stařen a dědků znamená, že z Primy se prostě stane propadák tak jako tak
Tak a musim zase reagovat, co vím tak na COOLu je samá premiéra. Každý týden ve čtvrtek je momentálně premiéra Simpsonových, poslední 23. sezóny, předtím byla premiéra Futuramy 8B, když budu pokračovat tak od PO do ČT dávaj Teorii, 5. sezónu (taky premiéra) a na konci roku tady máme HIMYM s premiérovou 7. sezónou. Premiérového Dextera nahradili premiérový zmetci a zanedlouho se bude vysílat premiérový Kdo přežije. No vidím to tak, že jediný pořad, který tam jede dokola jsou v podvečer Simpsonovi. Tohle není podle vás atraktivní program? Premiéry na Love už vyjmenovávat nebudu.
A druhá věc, vy tady tvrdíte, že je nova finačně zdravá, když se CME topí v dluzích? Aha.
to Pavel P.: Tebe vůbec nemá zajímat co kdo sleduje v Česku. Já si nedovedu představit, že bych šel na nějaký slovenský, polský či německý server a začal jim tam kázat, která televize je nejlepší a která nestojí za nic. Nepřipadáš si jak magor? Na druhou stranu na Slovensku máš asi zákaz, tak musíš smrdět jinde.
V klidu, on jen neumí unýst, že Nova za letošek odvysílala už asi deset propadáků (Hlas, Farma, 4 svatby, Dokonalý svět, Druhý dech, První krok atd atd) a Primě se nepovedla jen Aréna národů. A myslí si, že se to vždycky změní s další sezónou. Hlavně v tohle léto si věřil, ale to je shodou okolností zrovna nejhorší v historii celé Novy. K tomu přijde podzim, kde se na Primě rozjede úspěšnej Talent, Prostřeno, Ano, šéfe! a Cesty domů plus hromada novinek a nebýt Ordinace, tak je naprosto jasné, že by se Nova definitivně sesunula na pozici dvojky na trhu. A házením ramen si myslí, že nějak zakecá propadáky Novy.
Tomu masivní investice do finančně zdravé Novy se fakt musím smát. Warneři investují tak, že odkupují dluhy, které CME (a v ní i Nova) nadělaly. Dostávají tak levněji to, co by ještě před 3 roky museli kupovat za mnohem vyšší cenu. Rumunské vedení nadělalo pěknou paseku, ale dokud Warneři nevlastní nadpoloviční podíl, tak jim to nevadí, protože hodně snížilo nákupní cenu. Možná za to bude někdo i odměněn, ale doufám, že následně i vyhozen :-)
Do Novy žádná masivní investice nesměřuje peníze od WB jsou určeny k splacení úroku a odkupu časti dluhu. Nova ostatne zádné investice nepotrebuje, vydělává dost - jenom se z ni všechen zisk odsava. Nebýt Novy tak Cme uz dávno neexistuje. Obskurní trhy jako Slovensko nebo Rumunsko a Bulharsko ji nevytrhnou. A nechte si ty baby a dedky od cesty. Průměrným divakem Novy je zena ve veku asi 50 let se základním vzdelanim bydlíci v obci do 10 000 obyvatel. To je podle vás mladý divák? Nepište o věcech o kterých nic nevite
Říká kdo? Vy? Nova cílí primárně na cílovou skupinu 15 - 54 (což je dost odlišné od tvrzení, že jejím průměrným divákem je divák 15 - 54 let), prodává na 15 +. V kategorii 15 - 54 má nejvíc diváků ve věku od 35 let výš, přičemž s vzůstajícím věkem se počet diváků zvyšuje - takže pokud má například Ordinace v této kategorii 800 000 diváků, cca 500 tisíc z nich je starších 40 let. Prima má tuším průměrnou divačku (všechny hlavní stanice mají poměr mezi ženami a muži cca 60 ku 40) ve věku asi 55 let a ČT 57 let. V kategorii 15 - 30 jde o diváky výběrové - bez afinitity ke stanici. Prostě si vybírají a těch, kteří se na televizi dívají denně, je velmi málo. Nepleťte jablka s hruškami. Televize není fotbal, máte-li potřebu chovat se jako "skalní", zapojte se třeba do fan klubu Slovanu Bratislava.
No exoti jsou tady dva. Jeden kope jak pomatený za Primu (David Novák) a druhý (Pavel P.) ještě pomateněji za Novu. Oba mají přitom v hlavě vymeteno. Jakmile se tu objeví něco o sledovanosti Novy nebo Primy, tak oba spustí o propadácích a začnou se vzájemně urážet a zesměšňovat. Přitom to je zbytečné, protože každý z nich se dovede dostatečně zesměšnit sám. Bohužel takhle zaspamujou a zničí celé diskuze. Docela by mě zajímalo, k čemu tady Digizone má vypsaná Pravidla pro diskutující, když je evidentní, že nejméně první tři body tihle dva už dlouhodobě porušují a redakci to zřejmě nevadí.
To těžko, jsi jak přes kopírák jako on. Stejná slova o propadácích, chudácích atd., se snahou o provokaci a vyvolání slovní přestřelky (pravidla - bod 3.), jen každý za jinou televizní skupinu. Podobně z tvé strany padají na adresu jeho, ale i jiných slova o trotlech, šašcích aj. (pravidla - body 1. a 2.).
Jestli to tu sleduješ, tak moc dobře víš, že já záměrně reaguju na jeho žvásty těmi samými reakcemi o propadácích, pláči z propadákového léta apod. Vytáčí ho to a každý kdo má IQ aspoň nad 40 bodů ví, že si tu z něho děláme docela slušnej kotel. Tohle nejsou hádky, tohle je jen každodenní výsměch osobě, která tu od jara hrozila, jak bude letošní léto pro všechny stanice mimo CME totálně propadákové. A ono to je přesně naopak, no, tak se mu pak nesměj. Sám si o to řekl. Já nebojuju za žádnou stanici, každá tu ode mě dostává to, co si zaslouží, ví a vidí to tu každý, krom diskuzí, kdy se rozjíždí akce 'zesměšnění Pavla P. alias mediálného mága'. A pokud jsi tak slepej a nic jsi nepochopil, tak bych raději doporučoval nereagovat, než tu potit takovéto psychologické rozbory ;-) Jinak samozřejmě mám nejradši Primu, Cool apod., ale na tom není nic divného, takhle to má většina mladých v republice. Ono pokud ti někdo servíruje seriálové hity a druhý reprízy starých komunistických filmů a seriálů z 90. let, tak se není čemu divit, že Prima group je u lidí oblíbenější. Samozřejmě ale existují i lidé, kteří raději Trabant než BMW a nikdo vám to tu nebere.
Já bojuji jen když je důvod a posledních pár měsíců jaksi bylo hodně špatných, to málokdy dokonce stačilo i na těch 5%.
Po nástupu nové paní ředitelky a prvních rošádách, ale Barrandov chytá druhý dech a začíná konečně stíhat Primu. V pondělí v primetimu přes 10%, včera skoro 8%, dnes to vidím také optimisticky a jakmile začne Vinettou měl by týdenní share atakovat vysněných 7% a opět by si Barrandov mohl vyzkoušet jaké to je být první nebo druhou nejsledovanější TV.
No je to malounko lepší. Teď mírný vzestup čtyři týdny za sebou, v minulém týdnu konečně aspoň jakés takés přehoupnutí se přes 5% hranici. Že o prázdninách bude Barrandov dosahovat 5-6%, možná i 7% nepochybuji, ale jak to bude na podzim nevím nevím... Zdá se, že už lidi opravdu začínají být různýma cooking show přesyceni. A např. Nova chystá na podzim dvě, takže Recept na bohatství budde mít co dělat, aby to udýchal.
To stíhání Primy je vtipná provokace.:-) Zatímco Prima minulý týden posílila o 1.6% proti týdnu předešlému, tak Barrandov poskočil o 0.18%. Meziročně dokonce klesl. To bude teda hodně dlouhé stíhání.:-)
S tím stíháním Primy jste to pochopil správně.
Jinak Recept na bohatství podle mě bude mít úspěch. Je to licencovaný formát od Fremantle, produkčně to zastřeší Jojka, která tyto formáty umí dobře a tak bych se nějaké novácké papundeklové estrády spíchlé horkou jehlou jak Talentmánie nebál. Spíš se asi ztrapní Nova.
Tak je třeba objektivně přiznat, že včerejší den (4.7.) byl pro Barrandov hodně úspěšný nejen z hlediska jednotlivých večerních pořadů, ale tentokrát dosáhl i na velice pěkná celodenní čísla jak v 15+, tak i v 15-54. Asi se opravdu s novou paní ředitelkou blýská na lepší časy.
Ovšem velmi slušných čísel dosáhla včera i Prima a zejména pak celá Prima Group.
Nevím Mildo, 8% je hezkých, ale ČT má 15, Prima 20 a Nova 22. Je před vámi ještě dlouhá cesta, zkuste nejdřív s Coolem a Cinemou dobojovat pozici čtvery na trhu, pak zkuste atakovat ČT1 a až pak směřuj na Primu. Všechno hned nejde a nezmění to ani generální ředitelka ze Slovenska, byť se chystá váš program pořádně omladit. Barrandov na tom finančně moc dobře není a z ho*na ani se sebelepšími nápady dvojku na trhu nevykouzlíš :(
Já to rád přiznám. Včera jsme měli doma celý večer opět puštěný Barrandov. K9 - to je skvělý oddech a potom skvostný Lynchův Modrý samet. Znám nazpaměť, ale můžu vidět klidně jednou za rok vždy znovu. :-) Ať Barrandovu klidně zůstane těch 5 procent, ale ať je na co se dívat. Už prosím né, další televizi s vlastní dramatickou seriálovou tvorbou, bulvárníma magazíny, pěveckýma show a vařením . Odpolední program Barrandova je tedy pro mě osobně slabota, ale večer je často v pohodě. Teď např. Věřte, nevěřte. Jinak jsem dnes koukal na programové plány Primy na poslední červencový týden a docela překvapení v odpoledním programu: končí německé seriály a nastupuje Havaj 5-0 (která běží již nyní) a přibude: Slunečno, místy vraždy. Konečně rozumný čas, než ty noční hodiny, akorát, že v létě je člověk doma, jen pokud prší nebo je naopak pětatřicetistupňové peklo. :-) Pak příjde osvěžení v bazénku, potom Ruská zmrzka, hadr na mozkovnu, vodka s džusíkem nebo pívec a Jessica Fletcherová může rozjet pátrání.
Mluvit o propadácích je zbytečné. Propadák byla např. Aréna národů či Druhý život - tam byla sledovanost opravdu mizerná. Mezi propadáky se zatím rozhodně neřadí Farma ani VIP Prostřeno! a už vůbec ne ČSMT pane Pavle P. Vždyť mají téměř shodnou sledovanost. A pár desítek tisíc diváků "nestojí za řeč" a neudává ani megaúspěch ani megapropadák!!!
Jiná situace nastává např. s Ordinací v úterý a čtvrek - tam je rozdíl i daleko přes milion diváků!
Jinak: Nova se sledovaností stále rapidně klesá a Prima po malých krůčkách stoupá! Co nevidět se obě TV skupiny budou dělit o post nejsledovanější TV v zemi a síly budou vyrovnané!
Doba jedné vedoucí a nejsledovanější TV je nenávratně pryč! Mladí si nevybírají, na co se budou koukat, podle loga TV ale podle obsahu! /narozdíl od starších občanů/.
Doufám, že s těmi řečmi o propadácích přestanete Pavle P /Nova/ a Davide Nováku /Prima/. Já také fandím více Primě ale takhle to nepřeháním - teda snad :-)
Farma a seriál Chlapci a Chlapi opäť vybuchli. Prima valcovala a výborné čísla dosiahol aj Barrandov, ČT priemer:
http://www.mediaguru.cz/aktuality/vip-prostreno-uspesny-ve-stredu-darilo-se-i-barrandovu/
Jedinej, komu propadává letní schéma je Nova. Čísla za včerejšek, celodenní podíly:
Prima 21,86%, Nova 21,93%
Cool 4,85%, Love 3,22%, Cinema 3,88%, v cílovce 15-54, na kterou Nova cílí jak tu medialny.mag píše, byl potom rozdíl mezi Coolem a Cinemou 3%!
Prima group 29,93%, Nova group 25,81%, i v cílovce Novy 15-54 vyhrála Prima group. Tak už ty šašo přiznej, jak to tohle léto v CME projíždíte, s Primou prohráváte, jste aktuálně dvojkou na trhu a předražená Farma aspiruje na větší propadák než Hlas. Prima jede, Nova padá na dno. Je mi líto, taková je realita.
to Pavel P.::Někdo tu psal, že jste s Davidem oba stejní, ale on vždy přijde aspon s nějakým argumentem nebo s nějakým objektivním číslem, zatímco ty máš naučené tři věty a pořád dokola omíláš první, druhou nebo třetí. Že tě to baví. Jestli si myslíš, že tím Nově pomáháš, tak tě můžu ujistit, že je to právě naopak. Spoustě lidí tím Novu znechutíš ještě víc.
Televize Nova představila obchodní politiku pro rok 2012. Jednou z hlavních novinek je nový společný obchodní model pro všechny stanice s měřenou sledovaností (Nova a Nova Cinema) Nova Group GRP. Do letošního roku byla cena za propagaci obchodovaná zvlášť na jednotlivých stanicích. Umístění reklamy bude od roku 2012 na stanicích v tomto poměru – Nova 89% a Nova Cinema 11%. V případě rozjezdu nového kanálu pro muže bude pak rozložení následující: Nova 88%, Nova Cinema 11% a nový kanál 1%. V případě zájmu mohou zadavatelé inzerovat pouze na Nově, což ale bude upraveno příplatkem za exkluzivitu.
Další důležitou novinkou je to, že Nova nyní prodává reklamu na cílovou skupinu 15+, doposud prodávala reklamu na na cílovou skupinu 15-54. Hlavním důvodem je podle regionálního obchodního ředitele TV Nova Matěje Ribanského dosavadní dezinterpretace na mediální trhu při porovnání cen s konkurencí, která prodává reklamu na CS 15+. „Porovnávání cen nebylo transparentní neboť cílová skupina 15-54 má vyšší hodnotu než-li CS 15+,“ řekl Ribanský. Základní referenční CPP je pro rok 2012 stanoveno na 16 200 Kč v CS 15+. Podle ředitele prodeje reklamy Jana Ulrycha by tak mělo dojít k meziročnímu navýšení CPP o 5-9%. (zdroj iHned)
Je to, jak jsem to tu psal a s některými se hádal. Psali mi, jak je možné, že Farma měla po třech dílech 2000 fans a najednou jich má 60000, to přece znamená jen to, že to je hit. Marně jsem se jim snažil vysvětlit, že to naopak znamená pouze podvod.
Upozorňoval jsem tu, že už si média všimla, že Nova opět manipuluje s FB profily, aby měla vyšší čísla než Prima, která má ovšem všechno poctivě a když už je nebavilo dělat falešné profily, tak se prostě sloučili se Slováky a slovenští diváci Farmy na Markíze najednou fandili té naší, kterou nikdy neviděli. A když se to provalilo, najednou je to chyba Facebooku :DDDD Prostě trapná Nova, všem jenom k smíchu.