Ono to selfpromo Primy je takové "zajímavé".. Na akvizice umí udělat vcelku dobré, ovšem vlastní pořady umí dost zabít.
Takový pěkný příklad - Ano šéfe. Ukázky pomalu připomínaly Morseovku jak byly vypípané, přitom v samotné show to tak strašné nebylo a byla o úplně něčem jiném než jen nadávkách. Bohužel velkou část lidí to odradilo - "na takový sprostý ho**do se dívat nebudu". Hlavně v cílovce cca. 40+, která má na Primě asi největší podíl.
Možná jediná úspěšná jarní novinka Primy, ale stačilo mi pár minut asi třetího dílu abych věděl, že to je jen trapná seznamka. Chytly mne naopak všechny neúspěšné projekty - po čase sice mě už ta show nudila, ale celkem se povedlo Máš minutu!, bavila mě Partička a nedám dopustit na jednu z nejlepších reality show v historii ČR Šéfka, která jde mimochodem v neděli do finále! Kdyby Prima zpromovala Šéfku jako Farmáře a nasadila ji na pondělí, tak jsme se mohli bavit o úplně jiných číslech. Namísto toho se bude točit druhá řada Farmáře, což už bude asi 12. řada seznamovací reality show v historii Primy a Šéfka se už nikdy nevrátí. Celé to je nějaké poje*ané.
Primu vedou absolutní amatéři. Jediné štěstí Primy je že Nova je bez peněz, ČT z podstaty veřejnoprávnosti cílí na jiné publikum a Barrandov si může dovolit investovat do programu jen omezené prostředky.
Vedení Primy amí pouze nakupovat reality show od Jojky a přetahovat vyhaslé celebrity z Novy, ČT a Barrandova.