Vlákno názorů k článku FAYN jako virtuál nabízí zatím nejlevnější volání z mobilu na mobil od reign - dnes je 12.XII. a moje číslo je pořád...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 12. 2013 23:51

    reign (neregistrovaný)

    dnes je 12.XII. a moje číslo je pořád mrtvé - Fayn samozřejmě používá výmluvu na Qadruple, ale faktem je, že prostě zvorali přenos, neakceptovali zpětný kód nového operátora, 14 dní bez svého čísla (zatím) je na můj vkus drahá propustka

  • 5. 12. 2013 0:07

    reign (neregistrovaný)

    Kromě ceny mě lákal i celkem lopatisticky zpracovaný web a tak nějak jsem byl plný optimismu ze situace, kdy se najednou v Česku ledy hnuly.
    Přenos čísla trval téměř celý měsíc, prý toho mají hodně a velcí operátoři jim hážou klacky pod nohy. Zvolil jsem platbu předem, metoda "kredit". Ujistil jsem se, že není problém sloučit dvě čísla do jednoho účtu - kvůli jednodušším platbám. V pohodě, jen ten přenos jaksi trval a trval, na svém účtu jsem ovšem hezky viděl nastavení pro obě čísla, i výši kreditu, stav volných minut i sms.
    Sláva! Přeneseno!!! ...a tím okamžikem zmizely možnosti nastavení pro jedno z mých čísel. Zákaznická linka fakt funguje jako mrtvá schránka na peníze, rekord mám 14 minut poslechu muziky a vyčkejte prosím. Reakční doba na maily cca týden, obsahově skvělé - jakože vážně popis kde najdu nastavení, marně jsem posílal i screenshoty účtu ukazující, že nic takového se pro konkrétní číslo opravdu nekoná. Suprová je rovněž metoda, kdy vám tu samou kravinu napíšou tak 3-4 lidi nezávisle na sobě. Do toho se začaly objevovat prapodivné čísla v zobrazení kreditu, mé apely měly opět výše popsaný účinek. Po měsíci jsem se rozhodl k odchodu a podal výpověď. Zhruba v té době mi přišel mail od nějakého technika s tím, že už to je cajk. Super, nastavit jsem mohl služby i pro druhé číslo, ale něco za něco - přestal se mi pro něj zobrazovat stav provolaných minut, celkový stav zobrazoval jenom minuty druhého čísla. Odpovědi - hádáte správně - byly opět v duchu "stav si můžete zkontrolovat..." Po týdnu reagovali na můj mail ohledně výpovědi, žebych rád ČVOP pro přenos k novému operátorovi. "Diskriminované" číslo omilostili tím, že mu přidělili ČVOP a ten byl dokonce i funkční a tak manželka funguje u nového operátora. Já to mám lepší - Fayn se o mně postaral mooooc hezky a vygeneroval mi TŘI ČVOPy !!! Když jsem se ohradil, že nevím, který je teda platný a že už jsem novému operátorovi nahlásil hned ten první, tak mně s omluvou sdělili, že platný je ten poslední. Uf, v pohodě, nový kód pro přenos jsem nahlásil, změna byla akceptována, takže vše v pohodě. Ne? Jasně že ne. Nedošlo ke spárování požadavků. Jinými slovy čekám co bude, týden jsem bez svého čísla, na kterém mám třeba internet banking a tak nějak nemám chuť ho měnit. Takovej adrenalin jsem nezažil ani na vojně, kdo máte pud sebezáchovy, tak se Faynu vyhněte obloukem, problémy neřeší, ale generují.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).