Zdravíme našeho (možná) zákazníka, který měl potřebu zahalit se do anonymizační sítě TOR. Těžko tak dohledáme, o jakém případu mluví. Ale samozřejmě nevyužívané účty můžeme dle obchodních podmínek rušit, stejně jako kterýkoli jiný operátor. Jen doplním, že za poslední rok jsme žádné nevyužívané účty nerušili.
Nevyužívaný účet a že jste za poslední rok nevyužívaný účty nerušili? Kecáte, jinak by mi to fungovalo! Program na VOIP se několikrát za týden k vám úspěšně přihlašoval. V utajení jsem, protože vím jak firmy rády prozrazují svý uživatele a dělají z nich pitomce. Ve stejnou dobu sem si založil i účet na odorik a ten funguje do teď i bez dobíjení kreditu. A voocall taky ruší účty z kterých jim nic nekape.
FUP je nastaven na 3000 minut měsíčně. Bude-li zákazník hodnotu FUP překračovat častěji, budeme postup řešit individuální nabídkou profesionálního tarifu, v žádném případě jej bez upozornění neodpojíme. Pokud je nám známo, jde aktuálně o nejlevnější tarif na trhu.
10.4.4. Poskytovatel má právo jednostranně okamžitě ukončit
poskytování Služby označené jako „neomezená“ těm Účastníkům, kteří
ve 3 po sobě jdoucích kalendářních měsících překročí úhrnem 10 hodin
spojení za každý měsíc
10h=600min
To se nemuzete zachovat jako fer operator a uvadet realne informace
http://www.fayn.cz/tarify/prehled-tarifu/ uplne vypustit frazi "neomezený tarif", misto "bez volných minut" uvadet realny stav minut. To je opravdu pro vas takovy velky problem navic tim usetrite par odstavcu ve VOP, ktere se temto nesmyslum venuji a pokud budete mit jasne definovane tarify, tak nejsou vubec potreba.
V článku je to popsáno přesně, jak to vychází z VOP. Ve TŘECH po sobě jdoucích měsících. Tzn. 3x lze těch 10 hodin klidně překročit, anebo 2x překročit, jednou ne, pak zase 2x... a není tam psáno, že službu automaticky ukončíme.
Na druhou stranu dáváme ten tarif bez závazku...
Tedy ano, máme nějaké ochranné mechanizmy. VOP máme několikrát zkontrolovány ČTÚ a proti zmiňované sekci neměli nikdy námitek. Avšak danou sekci budeme určitě zjednodušovat a některé ochranné prvky v nejbližší době zrušíme.
Fer to pro zakaznika urcite neni, fer operator uvadi to co realne uzivatel dostane a to bud neomezeny tarif, ktery je opravdu neomezeny nebo jasne uvede kolik muze zakazniák provolat a vidi to snad zakaznik na strance s tarify http://www.fayn.cz/tarify/ nevidi a proto jste pro me jen vychcany operator, ktery u me nema sanci.
Obdélníček na stránce http://www.fayn.cz/tarify/ s nadpisem fayn SUPER považuji za klamavou reklamu. Není tam dopsáno něco ve stylu "Více zde". Ani to není klikatelné.
Až dole v novinkách lze najít podrobnější článek.
Dovoluji si tvrdit, že podle Nového občasnkého zákoníku by měla v tomto případě platit cena uvedená v reklamě (tomto obdélníčku) a neuplaťňovat FUP.
To je tak těžké tam dodat odkaz na podrobnosti?
Nejlevnější tarif je: nevolám - neplatím! Takže kredit bez omezení expirace, a čistě sekundová tarifikace. Když provolám jeden měsíc tisíc minut, strhnou mi 580 Kč, když telefon celý měsíc nepoužiji k odchozímu volání, nestrhnou mi NIC! A jako bonus žádné nevyžádané, čili vůbec žádné, reklamy.