Osobně mi přijde lepší WiFi a v mobilu mít nastavené VoIP/Skype klasické telefonní číslo (např. +420273896123). No a z mobilu si pak jen nastavíte přesměrování při nedostupnosti na toto VoIP/Skype číslo a je to!
Aby jste to přesměrování nemuseli platit, tak si stačí VoIP/Skype číslo nastavit jako dalšího "kamaráda" ve Vodafonu a zaplatíte za to cca 30,- Kč měsíčně (pokud už program Kamarádi používáte) a jinak nic neřešíte.
Všechny příchozí hovory pak vyřizujete přes WiFi a VoIP/Skype v mobilu, odchozí hovory také řešíte přes VoIP/Skype a data máte úplně neomezená.
--
Jinak já osobně jsem sice podnikatel, ale Internet přes síť operátora v telefonu nepoužívám. Na firmě mám wifi, doma mám wifi, všude u rodiny je wifi, v nákupním centru je wifi, v restauraci... No a cestováním strávím tak 30 minut, po které opravdu přežiju, když si telefon nebude stahovat nové e-maily, synchronizovat události, kalendář, kontakty a tahat různá data z Internetu.
A kdyby hrozilo něco tak extra maximálně urgentního, že to nepočká ani minutu, tak mi to někdo zavolá. Ale protože vedu obchodní korporaci a ne záchranou službu, hasiče nebo základnu jaderných zbraní, tak si myslím, že se nic takového ani nikdy nestane...
Mám to podobně. Doma mám wifi, u rodiny je wifi, u kamarádů je wifi, v restauraci je wifi, v nákupním středisku je wifi, různě na ulicích je wifi ... a všude WPA2/AES přičemž klíč mám jen k tomu mému (a u rodiny). :-)
Ale teď vážně. Je stále složitější najít nešifrovanou wifi síť, až si říkám, že buď ti lidi, kteří takto fungují, mají neuvěřitelné štěstí, nebo já mám neuvěřitelnou smůlu.