Naopak, MGM je zaprděná značka, kterou má každej spojenou akorát z jejím bankrotem a 4:3 filmy z 50. let. V ČR má hodnotu asi jako značka CS film.
AMC je po HBO nejprestižnější americká kabelovka a vysílá seriály, které každoročně vyhrávají ceny Emmy. Mezi mladšími ročníky je velmi dobře v povědomí. Takže po brandové stránce je to krok vpřed, akorát nechápu, jak mohlo projít to 4:3.
Americká kabelovka, jistě. Stejně jako o mnoha čistě amerických značkách o ní ale není v u diváků v Evropě téměř žádná povědomost. Tudíž lidé budou dávat přednost zavedeným značkám.
Universal Channel že má celkem slušný program ? Ani na tom papíře ne. Hrozné filmy od The Asylum, příšernosti typu Sharkanado 2, stejné seriály, které tu rotuje Nova v kolikáté repríze? Ten jeden či dva seriály co zatím čeští nákupčí minuli nebo nemohli koupit kvůli ceně to opravdu nezachrání. Proč nevysílají bohatý archív Universalu?