Stacilo jen par dni a uz se nasly zpusoby jak to cele obejit a dostat postu do dorucenych primo, coz je velmi podstatne v teto dobe, jelikoz komu se to nyni povede, tak hodne ziska vuci konkurenci, ktera konci v hromadne, protoze bezni BFU ani vznik slozky hromadna nezaregistrovali.
Kazdopadne kdyz vezmu cisla z velkych CZ eshopu, tak ten propad v open rate na seznamu je okolo 60-80 % coz je dost dramaticke a jsem zvedavy, jak toto ustoji seznam vuci temto velkym inzerentum.
Dle meho je dorucena posta jednim z poslednich mist, kde jeste Seznam nevydelava, takze zcela jiste prijdou produkty pro eshopy, kdy bude posta dorucovana do dorucene za uplatu. Ostatne i google v gmailu umoznuje dorucovat primo do dorucne posty za uplatu, nicmene za pomerne velmi tvrdych podminek co se tyka pripadneho oznaceni emailu za spam od uzivatelu a neni to taky zrovna levne.
Vubec nemam za to, ze by se melo kliknout na kazdy email co vam prijde do dorucene, tak to neni nikdy. Nicmene pokud byl open rate treba 20 % dnes je treba 5-10 % tudiz doslo k poklesu a to je docela obrovsky vypadek v prijmech obchodniku.
Pokud se vam navic v dobe, kdy ostatni jsou v hromadne, podari svuj obchodni email dostat jako jednomu z mala do dorucene ziskate tim vuci konkurenci obrovksou vyhodu a diky tomu, ze v dorucene neni zaplava obchodnich nabidek, tak ta vase vynikne a ma daleko vetsi efekt.
Nemam samozrejme data o tom, jak funguji bezni BFU, ale z toho vzorku co mam, tak oni maji prosle slozku dorucene a pak mozna par slozek, kam si postu presunou rucne. Zkuseni uzivatele jsou pomerne rezistentni vuci obchodnim nabidkam at jim prijdou kamkoli. A mate-li sortiment prave zamereny na ty spousty beznych uzivatelu..