Vubec nemam za to, ze by se melo kliknout na kazdy email co vam prijde do dorucene, tak to neni nikdy. Nicmene pokud byl open rate treba 20 % dnes je treba 5-10 % tudiz doslo k poklesu a to je docela obrovsky vypadek v prijmech obchodniku.
Pokud se vam navic v dobe, kdy ostatni jsou v hromadne, podari svuj obchodni email dostat jako jednomu z mala do dorucene ziskate tim vuci konkurenci obrovksou vyhodu a diky tomu, ze v dorucene neni zaplava obchodnich nabidek, tak ta vase vynikne a ma daleko vetsi efekt.
Nemam samozrejme data o tom, jak funguji bezni BFU, ale z toho vzorku co mam, tak oni maji prosle slozku dorucene a pak mozna par slozek, kam si postu presunou rucne. Zkuseni uzivatele jsou pomerne rezistentni vuci obchodnim nabidkam at jim prijdou kamkoli. A mate-li sortiment prave zamereny na ty spousty beznych uzivatelu..
Stacilo jen par dni a uz se nasly zpusoby jak to cele obejit a dostat postu do dorucenych primo, coz je velmi podstatne v teto dobe, jelikoz komu se to nyni povede, tak hodne ziska vuci konkurenci, ktera konci v hromadne, protoze bezni BFU ani vznik slozky hromadna nezaregistrovali.
Kazdopadne kdyz vezmu cisla z velkych CZ eshopu, tak ten propad v open rate na seznamu je okolo 60-80 % coz je dost dramaticke a jsem zvedavy, jak toto ustoji seznam vuci temto velkym inzerentum.
Dle meho je dorucena posta jednim z poslednich mist, kde jeste Seznam nevydelava, takze zcela jiste prijdou produkty pro eshopy, kdy bude posta dorucovana do dorucene za uplatu. Ostatne i google v gmailu umoznuje dorucovat primo do dorucne posty za uplatu, nicmene za pomerne velmi tvrdych podminek co se tyka pripadneho oznaceni emailu za spam od uzivatelu a neni to taky zrovna levne.