Prima dostala aspoň ponaučení, že nesmí čachrovat s pořady po dvou odvysílaných dílech. Šéfka začínala na 650.000 divácích, čehož nedosáhlo později ani Máš minutu!, ani Aféry, takže kdyby nechali program tak, jak byl původně nastavený, tak by jim Šéfka po čase vynesla pěkná čísla tak, jak se to třeba postupně povedlo Farmářovi. Případně ji měli odsunout do rozumného času, kdy konkurence nabízí pořady pro starší diváky a mladí by hned věděli, že jim na Primě běží Šéfka. Na serverech o reality show byl tehle pořad hodnocen jako velmi zdařilý, Prima to nesmyslnou programovou strategií a špatným promem totálně zabila. A diváci o nic nepřišli, v pátek sledovali JOJ nebo si o víkendu přehrávali pořad na internetu. V neděli v jednu ráno se jim na to ale nikdo dívat nebude. Těch 100.000 byl tak docela zázrak a jen důkaz toho, že skalní fanoušci čekali na odvysílání pořadu až do rána. Příště se Primě ale na podobný přístup vykašlou a odmítnou pořady sledovat už od počátku, protože budou tušit, že se jim zase posunou někam k půlnoci. Doufám, že se Marek poučí.