Tipsport extraliga sebrala část publika i Nově
Rozhodující finále české nejvyšší hokejové soutěže včera zamíchalo večerní sledovaností. Poslední duel mezi Oceláři Třinec a Vervou Litvínov si nenechalo ujít 433 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 15,87 %. Ještě většímu zájmu se utkání těšilo u mladšího publika, kde byl share 22 %. Hokejový zápas měl dokonce vyšší sledovanost než seriál Svatby v Benátkách na Primě nebo zábavná soutěž Kdo je kdo? ČT Sport dosáhla celodenního podílu 8,26 % u staršího a 10,64 % u mladšího publika. Stanice se stala dvojkou České televize. Nejvyšší hodnoty, share 12,67 %, dosáhl program večer u mladšího publika.
STŘEDEČNÍ DATA: „Řecká“ Výměna manželek zvrátila pokles sledovanosti, měla přes 1,2 milionu diváků
Nejsledovanější televizí byla opět Nova, ale i její čísla ovlivnilo finále Tipsport extraligy. Žádný z jejích pořadů nepřekročil hranici půl druhého milionu diváků, což se týkalo nejen Televizních novin, ale i Ordinace v růžové zahradě 2. Studio s hokejovým duelem totiž trvalo téměř čtyři hodiny – vysílalo se od 16:59 do 20:50. Nova získala share 27,51 % u staršího a 27,54 % u mladšího publika. V hlavním vysílacím čase, tedy v prime time, se dostala nad hranici 30 % pouze u starších diváků. Televizní dvojkou byla s celodenním podílem 13 % Prima, večer byla s jedničkou téměř vyrovnaná. Stanice od sebe dělila desetina procentního bodu.
Podíl Barrandova se pohyboval pouze okolo 2 %
S velmi nízkou sledovaností se musela ve čtvrtek smířit plnoformátová Televize Barrandov. Její celodenní i primetimový podíl se pohyboval pouze okolo 2 %. Nejsledovanějším pořadem se stal tradičně romantický film z cyklu Katie Fforde vysílaný po 20. hodině, který vidělo jen 122 tisíc diváků (share 3,26 %). Ostatní pořady této stanice měly 64 tisíc diváků a méně. Hokejové finále Tipsport extraligy naopak neovlivnilo sledovanost Dvojky. Počet diváků dokumentů Cestománie a S kuchařem kolem světa se pohyboval okolo 300 tisíc. Námořní vyšetřovací služba zaujala oběma díly na Nově Cinema okolo 240 tisíc lidí.
MINULÝ TÝDEN: Ceny Anděl ztratily na Dvojce diváky, stanici ale pomohly u mladšího publika