Zoufalé výstřely o pomoc z potápějící se lodi. Počet hostů, kteří blokují reklamy, (70% a stále stoupá) je hrozivý, takže je nutno zavést měření, které bude předstírat, že blokování reklam neexistuje. Řekl bych, že výborné řešení pro obě strany. Hosté nebudou kvůli blokování reklam šikanováni a reklamáři ať si klidně myslí, že na ty jejich splašky někdo kouká.
Hm čas. A co tak oslovení čtenáři? Jako u TV (diváci) a nebo printu? Je přece něco jiného natočit milión stránek pro 50 000 čtenářů než milión stránek pro 400 000 čtenářů. Stejně tak nepovedená metrika, dle mého soudu, per hours. Je přece něco jiného, když mi tisíc hodin na webu tráví 1 000 čtenářů a nebo 10 000 čtenářů… Reklamní zásah je pak, podle mého soudu, naprosto jiný.
Se dívim, že to nenapadlo někoho už dřív, když je to vlastně obdoba jak funguje TV. Asi každý ma historicky pocitove blíž internet k tištěným novinám? Nevím.
Tohle by mohlo mít jeden zajímavý důsledek na web design. Pokud se to prosadí, tak by mohlo ubyt trapnych "next part" webu, kde je článek nesmyslne rozsekan apod.