Zřejmou snahou Mafry je získat co největší část internetového trhu, získat pod svá křídla z hlediska reklamy zajímavé a lukrativní servery a utržit tak co nejvíce z reklamního koláče. Proto její stáj rozšířil Mobil a nyní i Fincentrum. Kde se prodává nejvíce reklamy ? Na finančních a odborných serverech. Asi právě proto spolkla zástupce právě těchto oborů. Nebo má to jinou logiku ? A kdo bude na řadě příště ? Nechme se překvapit.
Rozměry Mafry nabývají čím dál větších rozměrů, je však toto velikáštví ku prospěchu uživatelům ? Již dnes je težké se vyznat na stránkách iDnes. Absolutní chaos a nepřehlednost tohoto původně zpravodajského serveru, je jednou z vad na kráse, příbude další služba a po ní přijdou jistě další. Pokud Mafra bude pokračovat ve stejném duchu nadále může se stát, že se začnou jej uživatelé v té obrovské záplavě služeb a informací topit ještě více než je tomu dnes.
Myslím, že opak je pravdou. Internet je hrozně rozmanitý a najít si tu kterou službu bývá většinou pro uživatele v té obrovské záplavě informací problém. POkud si naopak iDnes vytvoří image kompletní rodiny, tak uživatel bude moci najít spoustu věcí v jednotném formátu, grafice, struktuře apod, což by mělo právě navigaci zjednodušit. Je to podobný princip jako u obchodního domu, který je na první pohled méně přehledný v porovnání se specializovaným butikem. Přesto mnoho lidí do obchodňáků chodí, a to právě kvůli různorodému sortimentu a pravděpodobnosti, že právě tam tu věc najdu.
Osobne jsem totalne nestastny z noveho formatu offline novin MF DNES. Neprehledne, spatne se drzi a listuje. Nejhorsi jsou samostatne listy v zaplave sesitu...