Chcete spis rici ze ten clanek nekdo nekolik hodin opisoval a nadelal v nem pri tom jeste o 150 chyb vice, nez tam bylo puvodne?
Kdyz jsou na tom vsichni tak bidne, tak proc to nezavrou? Brani jim v tom snad nekdo?
Pro zajimavost, jaky uzitek ma zadavatel reklamy z toho, ze jeho reklama se zobrazi (!= ji uvidi) nekomu, kdo si stejne nic nekoupi? Osobne jsem schopen a ochoten zaplatit za privedeneho zakaznika. Nikoli za zobrazovani. Jenze ono by se zjistilo, ze privedenych zakazniku je 00 nic, a to se nehodi ani provozovatelum webu, ani reklamnim agenturam ani marketingovycm oddelenim. Protoze ve vysledku by se ukazalo, ze vsechny ty penize jsou ciste hozeny do kanalu.
Mel sem tu cest s marketingem automobilky, jejich nejoblibenejsim kanalem byla televize. Zcela nevyhodnotitelne. Pokud si nekdo prijde koupit auto, nelze zadnym zpusobem rici zda reklamu vubec videl. Daleko mene oblibene bylo kuprikladu adresne oslovovani majitelu konkretnich vozu. Tam se totiz jiz da velmi slusne vyhodnotit, kolik z oslovenych lidi si neco koupi (byt se nevi, zda prave na zaklade te akce).
Ono “mršit”, tady jsme na tématickém webu, zkus se na to podívat I z druhé strany - pokud zrovna nečteš automatem vygenreované sportovní výsledky, tak ten článek někdo x hodin sepisoval a za tisíc lidí který si ho přečtou dostane z reklam asitak desetikorunu. Přičemž 1000 přečtení článku je pro spoustu webů kategorie wet dream. A lidem už dneska nestačí že jsou ty články zadarmo, oni se I všemi silami snaží nevidět I to blbý okýnko s reklamou na kterou je nikdo nenutí klikat. A nemluvim tu o nějakém blackhat seo a webu kterej bliká jak vánoční stromeček a k tomu tě nutí odmačkávat nějaký popupy.
Pocket (resp. dřív ReadItLater) používám už docela dobu - ale ten "article view" mně docela štve v tom, že někdy článek oseká až moc. Takže pak stejně přepínám na "web view". Konkrétně třeba na iDnesu - tam vždycky chybí první odstavec. Nějak ta detekce co je článek a co ne asi selhává. Nebo má iDnes divný layout článků... Že by když to bude používat víc lidí s tím na iDnesu třeba konečně něco udělali? :-)
....promluvil expert (myšleno ironicky). To je jednoduché - nepřečtete si ani opsaný článek se 150 chybami, protože příště, pokud budete chtít něco číst, za to budete muset vytáhnout z peněženky reálné peníze. Ono to fungovat bude, jen ještě nevím, pro koho to vlastně bude výhoda...
Tak proč se tak lidé nechovají a místo toho řvou, jak je reklamy obtěžují, a instalují si doplňky na jejich blokování? Proč nechodí místo toho na weby, kde reklamy nejsou, a kde jsou články pravděpodobně mnohem lepší než na mainstreamu typu novinky.cz? Není to tak trošku schizofrenie? Místo aby byli rádi, že mají spoustu informací zcela zdarma, tam v jednom kuse brblají.
"Zkazil jste mi zivot, az dosud jsem zil v naivni predstave ze jen webu bezi po internetu miliony, a naprosto drtiva vetsina z nich negeneruje zcela zadne prijmy."
Podle toho jaké flejmy že vždy strhnou pod články o reklamách, by si člověk mohl říct, že žádné takové weby snad ani neexistují :-)
A zcela jiste kvuli tomu nastane konec sveta ... kdyz zavre kram seznam, prestane existovat internet ... nic nebude k nalezeni, zadne mapy, zadny freemail ...doslova pohroma.
Zkazil jste mi zivot, az dosud jsem zil v naivni predstave ze jen webu bezi po internetu miliony, a naprosto drtiva vetsina z nich negeneruje zcela zadne prijmy. Dokonce jsem zil v domence, ze znam osobne desitky lidi, kteri zcela gratis ve svem volnem case pisi a tvori, mnohdy mnohem hodnotnejsi veci, nezli pisalci mainstreamovaych zpravodajskych webu.
Boze ... nedozvim se, ze Obamova kocka dnes ulovila svou prvni mys. Nemyslitelne.