Ano ne smluvních cenách ne. Viděl bych je jako vhodné u zboží které má proměnou kvalitu, nebo vlastnosti .
Ale u pevné nabídky , ten turecký bazar považuji za způsob jednání, kterým se zákazník ponižuje a je takzvaně pod úroveň.
Přesně tak. Má být jednotný,přehledný a hlavně stejný ceník naprosto pro všechny. Máme balíčky ty a ty a stojí tolik a tolik bez ohledu na nějaký handl jak na tržnici bez ohledu na to jestli jsem abonentem 14 dní nebo 5 let.
Každý prodejce nebo poskytovatel služeb může dávat ceny libovolné komukoliv a hezky je to třeba vidět u prodejců motorových vozidel, kdy někdo vyhandluje slevu z ceníkové ceny 30t. a druhý klidně 50t. - prostě nalajnované ceny nějakou Státní plánovací komisí jsou dávno pryč a platí známé rčení "Voják se stará, voják má!".
A Vy každých půl roku auto vracítě zpět?
Už víte co to je za šaškárnu, kterou už tu mnoho lidí popisovalo? Celý proces spočívá v tom, že vezmete zlevněnou nabídku na půl roku, po pul roce se udělá divadlo, že se jako oddejde a jede se další pulrok a tak dokola. Ale co když to firma toleruje, nebo podporuje tak pročne. Jen sleva je nevymahatelná. Takže až nový agent řekne ne . Máte smůlu.
Ano na autě jde vyjednat sleva a je trvalá a ta cena je součástí smlouvy a nikdy se nevrátí na plnou.
Zajímalo by mě jestli by šlo zajít za nějakým poskytovatelem a chtít aspoň 25% trvalou slevu podchycenou v smlouvě, protože víc než 50% kanálu v nabízeném balíčku je nekoukatelných.
Jak tu někdě padlo, už nejsou plánovací komise, které by určovali cenu, ale to se týká vzájemné konkurence. Zákazníci si spolu konkurovat nemají. Tedy tohle je mezi upc a rio media, nebo mezi upc a dragonem.
Sleva má význam v rámci konkurenční
ho boje, jako plošná, ne jen pro někoho. Tím spíš ukazují, že to opravdu za ty prachy nestojí ...no jo voni sou hloupí.
..
Nebo slevy dočasné výprodej, zboží lehce poškozené a podobně.
To se moc nedá vztáhnou na služby.
Jde tedy o image firmy i služby. Myslím , že tohle jim moc nepřidá.
zase vochcavka made in UPC,hnus pokracuje,zmena se nekona,kdykoliv muze ta jejich akce skoncit a sme ve starych kolejich. Sleva pro stavajici klienty,to necekal snad nikdo,fakticky jediny lek je nuz na krk a bud sleva prijde nebo ne...
ale vochcavky vede jen ceske UPC,SK ma hezky pekne snizeny na webu dany od zacatku kvetna...
tak nevim tahaji li za provazky holandani ci je toto vymysl ceskych hlav...