Ano mnohokrat.
Tento clanek radim mezi PR srovnavaci testy
..Zatimco u automobilu "A" konstatujeme, ze jezdi do kopce i z kopce a mozna zataci, u automobilu "B" vyjmenujeme vsechny podstatne i nepodstatne vymozenustky. Takovychto "objektivnich" clanku je mnoho. Papir (v tomto pripade obrazovka) snese vsechno a slovo je mocna zbran.
Tezko ocekavat ze jako PiaRista odpovite jinak. Clanky hodnotim podle obsahu nikoli podle oznaceni. Mj. pokud vim pravidlo dobreho PR zni ze PR clanek musi pusobit pokud mozno jako objektivni ne-PR clanek.
Ostatne krome vas mi nikdo ze ctenaru pokud vim neoponuje.
Jen se obavam, aby na lupe nebyl cim dal vice takovychto PR clanku.
Pokud se bavíme o Cloudu v Čechách, je myslím nezbytné alespoń zmínit velkho profesionálního poskytovatele, kterm je O2 Cloud a související služby (internet security, virtual desktop, ...). Pro české fiirmy to může být navíc výhodnná volba z toho důvou, že mohou mít jediného poskytovatele na všechny komunikační služby (volání mobily & pevná l., internet, cloud). Demo je na www.o2.cz/cloud
Šance, že by se porouchalo NARÁZ volání na pevnou linku, mobily, internetové připojení i cloud od jednoho poskytovatele, je stejně nepravděpodobné, jako když by k tomu mělo dojít NARÁZ u různých poskytovatelů těchto jednotlivých služeb. Navíc síť Telefonica zajišťuje díky své stabilitě např. tak důležitou linku, jako je tísňové volání 112, svý firemním zákazníkům navíc garantuje smluvně dostupnost.
Ještě větší záruky pak získá právě firma, která od O2 využívá jak internet, tak pevnou linku a mobily. Program O2 Exclusive jí zajistí např. prioritní servis v případě problémů.