"Není těžké rozklíčovat, že útočí na pozice Gmailu, pro který současný Hotmail navzdory nepopiratelnému snažení Microsoftu není vážnou hrozbou." Docela odvazne tvrzeni, kdy ma nejrozsirenejsi freemail služba utocit na Gmail, který se na ni dotáhnul jen soucasnym vytvarenim gmail uctu s Google accountem. Spousta uzivatelu abni netusi ze nejaky gmail ma, když si zalozili ucet třeba jen kvůli pristupu na Android market!!!
Hotmail mel v breznu 2011 369 milionu uzivatelu (poslední zverejnene udaje). Gmail mel v letos v lednu 350 milionu uzivatelu, v cervenci uz 423 milionu "uzivatelu"... Cisla jsou to lehce dohledatelna, stejne jako způsob , jakym Google cisla stejne jako u G+ pocita. Tj uživatel prihlaseny do jakekoliv služby je zapocitan do služeb ostatních, pokud je ma aktivni...
Jste trapní! Již roky a roky předtím co se začalo mluvit o něčem jako cloud existoval mail-hosting, web-hosting atd. Ale né dneska tomu samému musíte říkat CLOUD!
Ať si to markeťáci klidně cpou do reklam, ale musíte nás nutně přitom ZBYTEČNĚ krmit tímto slovem i na tomto serveru?!
Ja taky ne ale rad se necham poucit. Jaky je rozdil mezi email hostingem z pred-cloudove ery a nyni? Dela to furt to same, tedy prijima a odesila maily z moji domeny. A nemusim se o to starat, jen to pouzivam. Takze v cem je rozdil? V technickem reseni? To me snad jako uzivatele nemusi zajimat, at si to delaji jak chteji, hlavne kdyz mi bude fungovat email.
Srovnejte si nabídku e-mailových služeb od většiny poskytovatelů webového hostingu a nabídku Office 365 nebo Google Apps. E-mail od webhostera dokáže opravdu tak maximálně posílat a odesílat poštu. Kapacita schránek, kvalita webového rozhraní, provázanost s kalendářem, podpora synchronizace, napojení na cloudová úložiště a webové aplikace ...
To jsou benefity Office 365 nebo Google Apps. Ale chápu, že ne každý je využije. Já bych se bez benefitů Google Apps již neobešel. Byť původně jsem od Google Apps chtěl jenom e-mail. Dnes bych byl bez kombinace Gmail + Google Calendar + ActiveSync + Google Docs / Google Drive + Office 2010 + Google Cloud Connect namydlený.
Ano je k tomu pár služeb navíc, které můžu ale nemusím využít. To nic nemění na tom, že dneska je trapně moderní říkat hsotingu CLOUD jen proto že je to IN! Cloud se dneska říká i úplně obyčejnému webhostingu, obyčejnému emailhostingu, prostě věcem co tu byly 10 let před cloudem.
Jasně markeťák potřebuje z něčeho obyčejného udělat něco super co frčí.
Celý smysl toho co jsem chtěl říct, že takhle trapně se nechat ovlivňovat i na tomto serveru není úplně dobré. Dost to snižuje úroveň článků.
Hosting je slovo, které Office 365 (Exchange Online) nebo Google Apps nevystihuje. Už třeba jen kvůli modelu účtování. Který e-mailový hosting nabízí platbu podle počtu uživatelů? A teď nemyslím za skupiny uživatelů po pěti nebo deseti, ale po jednom s pružným měsíčním účtováním?
Cloud vnímám nejen jako technologii, která vážně nemusí nutně poskytovat něco zcela nového, ale poskytuje to jiným způsobem. Technicky a/nebo obchodně. Prostě evoluce poskytování služeb.
Ak už spájať zdieľanie dát s emailovými službami,
poštový server vo vlastnej réžii alebo prenajatý u seriózneho webhostingu zabezpečí všetko čo potrebuje malá firma. 99% pritom bohate postačí napríklad Horde ako platforma pre zdieľanie kalendárov, kontaktov a úloh s prepojením a synchronizáciou na desktopové verzie obľúbených programov ako Outlook, Thunderbird, Sunbird a pod.
Niektoré hostingy za fakt smiešnu cenu poskytnú dostatočné zázenie, podporu a umožnia pokročilú konfiguráciu webových schránok a súčasne 3 rôzne typy webmail rozhrania.
Mrkni niekedy napr. na: http://websupport.cz/customhosting
A kolik Vám platí Seznam nebo jiný freemail za to, že mu děláte reklamu? :-D
Tím, že používáte vlastní doménu jí také propagujete. Protože doména Vaší firmy se zobrazí každému, komu napíšete, musí ji napsat každý, kdo píše Vám.
Navíc můžete mít "pěkné uživatelské jméno" jako například "info@firma.cz", "prodej@firma.cz", "boty(nebo jiný název zboží)@firma.cz"
A když někomu píšete nebo když na Vás někdo dostane kontakt třeba jen z krátkého inzerátu a je tam mail "jmeno@firma.cz", tak automaticky může jít na "www.firma.cz" a tam už má všechny kompletní informace, texty, fotky, videa...
Například já si nedokážu představit, že bych odpověděl na inzerát na práci na e-mail "něco@seznam.cz" - to je pro mě synonymem amatérismu :-(( A i kdyby byli extra poctiví, tak jestli mi někdo nedá výplatu protože nechce nebo protože je neschopný a opravdu na ni peníze nemá, je úplně stejné :-).
Navíc e-mail na vlastní doméně může být i zdarma a doména stojí od 25 Kč/rok (.eu) po 210 Kč/rok (.cz), takže to si snad může dovolit každá firma.
Většině lidí je naprosto ukradené, jaký má kdo email. Když budu potřebovat stěhováka, opraváře pračky nebo elektrikáře, tak je mi jedno, jaký má ten člověk email. Hlavně, že přijde.
Takže, zkuste se trochu hlouběji zamyslet nad tím, co je opravdu nutné v životě a co je nepodstatné. Email na vlastní doméně neřeší v životě vůbec nic :-))
Tak to jsi teda peknej hlupak, protoze spousta firem funguje jiz od revoluce a jsou na trhu od pocatku co se to tady preklopilo. Jsou zavedeny, zpocatku byli jen na telefonu a faxu, potom pribyl nejaky ten email, samo na freemailu a postupem casu s rozvojem a pristupu na internet k tomu dali i internetove stranky. To ze pouzivaji free email je jen zvyk, proste nechteji veci menit. Hovorim o firme maleho typu, nekolik zamestnancu, ti velci na to maji lidi co se o IT staraji. Hovorim zde o sluzbach ktere se okolo IT nemotaji, jen je pouzivaji jako nutne zlo. Je pravda, ze prezentace na internetu je dnes dulezita, ale existuje spousta firem ktere funguji, jiz od pocatku pres Zlate stranky na telefonu nebo na doporuceni.
Chlapče, až trochu vyrosteš, tak snad možná pochopíš, že email na vlastní doméně NENÍ základem kvalitní práce. Když budeš hledat sochaře nebo malíře, který ti vyzdobí interiér, tak schválně, kolik z nich bude mít vlastní doménu?
Když budeš hledat elektrikáře, až ti vypadne proud, nebo když budeš hledat zámečníka, když si zapomeneš klíče, tak opravdu budeš trvat na emailu na vlastní doméně?
Vidíte, já mám nejlepší zkušenosti s malýma firmama a živnostníkama, co maj málokdy aspoň ten email. A přesto odvádí práci perfektně. Je mi šumák, jakej mejl má můj automechanik. Hlavně že zvládne auto opravit rychle a kvalitně (opravit, ne jen napojit na pc a vyměnit díl za nový). Stejně takovýmu člověku volám, protože má mobil v kapse a k pc se dostane jednou za pár dní, když nemá do čeho píchnout...
Musím souhlasit s ostatními. Email není rozhodující. Rozhodujícím je kvalita samotné činnosti. Takže je úplně jedno, kdo má jakou adresu.
Ostatně zásadně neplatí pravidlo, že ten, kdo má vlastní adresu, je rozhodně lepší, než ten, kdo má email na nějakém freemailu. Spíše je to půl na půl. Na jedné straně to může být zelenáč, který používá univerzální freemail na všechno, ale práce mizerná. Na straně druhé to může být mazaný podnikatel, který si může dovolit vlastní adresu, ale ve výsledku práce je také mizerná. Takže, jak tvrdím, tvar emailu není rozhodujícím faktorem pro kvalitu nebo serioznost.
A proč někteří používají freemail? Za tím vším je počítačová gramotnost. Soukromníci nebo malé firmy se živí zásadně vlastní činnosti. Takže pro některé je počítač něco jako kávovar - není hlavním zdrojem podnikání. Je to jen věc, na kterém jen vystaví fakturu, doplní záznam do účetnictví nebo jen přečtou email. A na nějaké extra školení nemají buď peníze nebo čas, tak roli školitele pro ně dělá někdo známý z řad rodiny nebo děti přátel. A zde je zakopaný pes. Děcka sice ví o počítačovém světě, ale nic neví o světě podnikání, takže je nenapadne, aby strejda použil vlastní emailovou adresu, místo toho mu jednoduše založí email na nějakém freemailu.
A kombinace prezentace na vlastní doméně a emailu na freemailu není komická. Každý nějak začíná. Na začátku byl jen email na freemailu. Postupem času se rozhodne vytvořit si prezentaci a někdo mu doporučí vlastní doménu. Tak se tak stane. Jenže ten doporučující nemluvil o žádném emailu na vlastní doméně, pouze o prezentaci. Takže nemusí vědět, že tuto možnost má. Navíc je tu efekt "zavedené značky", za tu dobu si nasbíral mnoho klientů, kteří mají jeho email. Záměna emailové adresy, ale i jakékoli kontaktního údaje, není zrovna snadná a levná záležitost. Proto někteří zvolí dosavadní způsob zůstat na starém emailu.
Nikdo ti nic nenutí. Klidně si zůstaň u své osvědčené metody - email pouze z vlastní domény. Jen nemusíš mít kvalitu.
Tak jako zde je to jasné. Záleží na konkrétním oboru a konkurenci. Třeba banka má určitá přísná pravidla. Takže freemailová adresa by neobstála.
Svým způsobem by se dalo říci, že živnosti, které jsou závislé na internetu, by měly mít vlastní emailovou adresu povinnou. Kdo podniká na internetu a má freemailovou adresu, tak budí pochybnosti o jeho znalosti v oboru.
Obory, kde internet a počítač nehraji roli, tak je to jedno. Vlastní adresa je plus, ale ne nutnost.
Neviem, či nejaká banka používa Office 365, ale o banke, ktorá používa Google Apps, viem. A rozhodne to nie je žiadna malá banka:
http://www.bbc.co.uk/news/business-16486796