Díky za rychlé shrnutí, je třeba s pokorou přiznat, že dnešní názory na Pandí fb stránce byly asi přecijen ukvapené. Na druhou stranu se tento nenadálý nárúst dal ze strany Pandy uvést fanouškům trochu více v předstihu.
Lidé, kteří správu fb stránek alespoň zakopávají časem uvěří, ale "smrtelníci" si budou ještě asi chvíli myslet své. Osobně jsem v prvních minutách při současné neaktivitě fanoušků a nesečteným talking about (vyčísleno před globálním sečtením na celé "2" pro Foodpanda Czech) vážně nevěřil svým očím a nechal se unést nekalou myšlenkou, že pro český trh zcela běžný a neetický nákup fanoušků převzal i tento nadnárodní projekt a zklamání bylo na světě. Přitom stačilo jen zveřejnit osvětlující příspěvek s infem o globálním spojení o pár hodin dříve ...
Já to chápu TOmáši, těch podvodů a podvodníků jsou mraky, stačí se podívat mezi největší české Stránky co mají stovky tisíc podvodně nasbíraných fanoušků. A souhlasím i s tím, že to asi mohli dát vědět předem, otázka je, jestli věděli kdy to Facebook udělá - z mých zkušenosti, když to probíhalo jinde, vůbec nevěděli kdy a vlastně jestli vůbec. Ale mohli aspoň napsat něco o plánech.
Chápu, že na globální úrovni to může být trochu složitější. Na druhou stranu pokud pracuji s globálním projektem je třeba využívat veškeré jeho přednosti stejně jako předpovídat veškerá možná úskalí. V obojím případě má český medvídek zatím rezervy.
Pro mne každopádně dlouhodobé ponaučení Nehas co tě nepálí, až se ucho utrhne ...
Staci se podivat do zebricku socialbakers http://www.socialbakers.com/facebook-pages/542225342514368-foodpanda-czech a hned si muzete udela obrazek o realnem poctu fanousku tehle konkretni page, vcetne toho, kolik z nich je z ČR