OK, také jsem to tak myslel, že během týdne víc jak 5 programů s reklamami nenahrávám (určitě to je ale Kriminálka Anděl, Comeback, občas film). Spíš to pořešíme tak, že se díváme jak říkám ReLIVE :-) anebo jiný den.
Je ale pravda, že u sportu by mi to nevadilo. Reklamy ve formuli trochu vadí, ale co se nadělá. Nevěřím, že na Sport 1/2 nebude přerušovaná. Ale naštěstí hlavně sleduji tenis a tam se reklamy o přestávkách dají přežít. Ještěže si NovaSport aspoň drží mužský tenis.
Přesně jak píšeš Davide. Nevím jak dnes ale na tom RTL bylo kdysi 2/3 reklam a ze závodu jsi viděl tak třetinu. Prostě hrůza, takže znechucen jsem byl hned při prvním závodě. Na těch francouzích naopak byli ty reklamy úplně kratičké takže pohoda. Práva nemá takže holt budu hledat jinde, němce opravdu odmítám.
Pořady které vidím na programech s přerušovanou reklamou by se během týdne dalo spočítat na prstech jedné ruky. Není tedy důvod řešit tento "problém" nahráváním atd. V tomto tématu jsem jen vyjádřil názor, zda-li bych dal přednost naší nebo us variantě. Jinak s tím, co zmiňuješ ty a Štefan, nejde nesouhlasit. To už je potom ovšem na jinou diskuzi.
Já jsem se právě chvilku po poledni vrátil od kolegy, co tu má kousek hospůdku. Musel jsem jít ochutnat, jakou mají dršťkovou, o které stále básní. Právě tebou zmiňovaný tenis byl tím, co mě tam nepatrně zaseklo. Venuše zrovna hrála s mladou francouzskou. Jinak, jak píšeš, reklamy o přestávkách také zkousnu, jen jsem byl poměrně vytočen, když při posledním Wimbledonu se nejednou stalo, že Nova z reklamního bloku vracela diváka do již pokročilé sady. :-(
To sice ano Vorti, ale ty reklamní bloky jsou "krátké" a ve finále mají americké hlavní televize např. na seriál, který má čistého času 40-44 minut vyhrazenou přesně 1.hodinu, stejně jak české nebo německé komerční televize. Mnohokrát jsem přemýšlel, zda-li bych dal přednost méně a delším reklamním pauzům nebo těm častějším o 3.minutách. Nedokážu se rozhodnout. U těch častějších budeš znechucen, že přichází každou chvíli, ale při tom "rozumném" počtu (6?) reklam neusnu a zůstanu více při ději. Při těch méně částých a delších (našich) se mi často může stát, že odpadnu. Znechucen budeš počtem reklam v jednom bloku a budeš mít stále větší chuť zhlédnout pořad jinou cestou.
Ano, tohle se tradičně říkává od dob, co se vysílá reklama. Tohle je sice argument, který i já přiřadím na stranu té "naší" varianty, ale realita je, alespoň u mne, úplně někde jinde. Nikdy si neumím jít uvařit kávu nebo odskočit na záchod na povel a za 2) pokud budou v samotném filmu 4.dlouhé reklamní bloky, tak kolikrát si půjdu vařit kávec nebo na někam odskakovat? Naopak budu znechucen 8.minutama odpoutání od programu, pro který jsem rozhodl obětovat svůj čas. Tady se sice viditelně přikláním k té americké variantě, ale jako nesmyslnou bych v žádném případě nebral ani jednu, poněvadž je jasné, že každému vyhovuje něco jiného a televize tu nejsou jen pro mě. :-) Vidíš...ty zrovna tuto věc vnímáš odlišně a i proto je mi jasné, že se jednoznačně nedokážu rozhodnout pro žádnou variantu, která by vyhověla každému.
Je to lepší než krátké reklamy 15x za dvě hodiny. Já si nestěžuju, protože darovanému koni se na zuby nehledí. Celkově vysílání německých TV se vyznačuje dlouhými bloky reklamy, které ale nejsou tak časté jako na britských TV. Například v čase 20:15 - 21:00 prakticky filmy nejsou přerušovány reklamou. Plus mínus.