neviděl jsem špičkový hokej bez reklamy na mantinelech či ledu nikde na světě. Snad v NHL je méně reklamy na ledě, ale tam je zase více reklamních přestávek v TV a mají lépe zpracované obchodní modely - návštěvnost, TV práva, prodeje dresů, suvenýrů, sponzory atd.atd.. Prostě "ani hokej není zadarmo", někdo ten špičkový hokej/úroveň platit musí. Tedy pokud nehrajete s kluky na rybníku, ti si to platějí sami.
Přesně tak. Ono je to podobné jako třeba s divadlem. Taky stále slyšíme nářky jak jsou na tom bídně, že by potřebovali dotace a já nevím co ještě a přitom berou, především ve vedení, krásné platy. A rada je tudíž stejná. Když si na sebe nevyděláte, tak si je buď snižte a nebo to zavřete a běžte k lopatě. Ale daleko jednodušší a hlavně pohodlnější řešení než toto jsou samozřejmě ty čmáranice.