Když oni lidi nemají soudnost. Hlavní výhodou života ve městě je přece to, že mám všechno pod nosem a nemusím nikam jezdit. Přesto mraky lidí na západním břehu Vltavy každý den vstanou a jedou do práce na východní břeh, zatímco mraky lidí z východního břehu jedou do práce na západní břeh - jen proto, že jsou líní najít si práci poblíž bydliště nebo bydliště poblíž práce. Jinými slovy, nepoužívají dopravu z nutnosti, nýbrž z plezíru - a člověk, který potřebuje někam odvézt nějaký náklad, aby se kvůli nim naučil teleportovat.
Myslíte, že v té kancelářské bedně v Dejvicích budou pracovat místní? Určitě se tam budou sjíždět okravatovaní tydýti z celé Prahy, o satelitech nemluvě. Takže další zbytečná doprava nasměrovaná do míst, kde už teď dvakrát denně jedou auta krokem. Dvacet tisíc čtverečních metrů okravatovaných tydýtů navíc - přesně to Dejvice potřebovaly. Jen houšť: všichni si budeme krásně zaclánět a lézt na nervy, až nám z toho jednoho krásného dne kolektivně hrábne... ;)
ono to bude sice chvíli trvat, ale stane se jediné , firmy co mohou se přestěhují tam kde je lepší dopravní obslužnost...někdo si totiž plete město s rekrační zónou. Neříkám že je super že všude jsou pixly...ale lidi je používají, asi je to pro ně výhodnější a tak jim přece město má udělat infrastrukturu k tomu odpovídající, a pokud někdo chce bydlet tam kde lišky dávají dobrou noc tak prosim - ale město to určitě nebude. Obden zavážím hromady krámů (někdy dodávku, někdy 12t náklaďák ...a je to peklo jen někde na 15 minut zastavit abych ten obsah vyhřeznul před budovu a stěhováci ho tam namačkali)
Neověřoval jsem, jak je to nyní, ale nějaký čas nazpět tuším Stropnický mladší přišel s ideou, že omezení počtu aut v Praze se docílí snížením počtu parkovacích míst na byt.
I když podle tohohle webu se zdá, že za to může olomoučák Hudeček:
http://prahapodlehudecka.cz/ §32