Celosvětově Foursquare používá zhruba patnáct milionů lidí a za několik let existence služby se postarali o více jak miliardu přihlášení k místům (check-in). Nejvíce sledovanou značkou je MTV s 347 tisíci sledujícími a mezi nejsledovanějšími značkami najdete Starbucks, History Channel, Bravo, Zagat i CNN.
Pražské hlavní nádraží s 15 627 přihlášeními (3 481 lidí) patří mezi nejnavštěvovanější místa Foursquare v České republice. Konkuruje mu Letiště Praha Ruzyně s 13 747 přihlášeními (6 374 lidí).
Václav Lohr - @vaclavlohr – pravidelně pomocí automatické kontroly sleduje počet českých účtů na Foursquare, aktuálně jde o 15 801 uživatelů. Zajímavé je i to, že z nich je aktivních 5920 uživatelů (za minulý týden).
Na 3,4 milionu uživatelů českého Facebooku ani 90 tisíc česko-slovenských účtů na Twitteru to samozřejmě nemá, přesto je Foursquare vhodným doplňkem firemního marketing. Potvrzuje to i žebříček českých značek na Foursquare (číslo v závorce je počet fanoušků).
TOP 15 českých značek na Foursquare
- Scuk.cz (6 800)
 - Geek tr&ové (6 460)
 - KVIFF (3 446)
 - Slevinek (3 110)
 - ŽelPage (1 162)
 - Vodafone CZ (936)
 - Bikocom's Guide (581)
 - Univerzita Karlova (410)
 - Národní technická knihovna (316)
 - Krásné Čechy (284)
 - Unicorn College (242)
 - Zraloci Ledenice (177)
 - ČZU v Praze (177)
 - Národní knihovna ČR (172)
 - Fleveo s.r.o (167)
 
TOP 15 firemních účtů/profilů na Foursquare
- MTV (347,016)
 - Starbucks (332,764)
 - HISTORY Channel (286,700)
 - Bravo (257,791)
 - Ellen DeGeneres (241,345)
 - ZAGAT (230,099)
 - CNN (213,985)
 - VH1 (206,470)
 - People (195,358)
 - Gossip Girl (177,087)
 - Louis Vuitton (174,886)
 - Bon Appetit Magazine (172,406)
 - The New York Times (167,488)
 - BlackBerry (157,080)
 - The Wall Street Journal (147,049)