Zajímavý rozhovor. Jen na tu ochranu zákazníka mám zrovna u těch Číňanů (v mém případě např. Aliexpres) jiný názor. Pokud byl nějaký problém např. s kvalitou zboží/poškozením při přepravě/nedoručením, stačilo napsat (případně i zdokumentovat) a během pár hodin byly peníze na účtě zpět (hlavně abych dal 5* :-)). Takže z pohledu zákazníka není problém. Zatímco u nás reklamace a sáhodlouhé dokazování nad zjevně oprávněnou reklamací končící leckdy zamítnutím (vy nosíte zimní kozačky venku v zimě? :-)). Následuje posudek a další zbytečné handrkování. Přitom u toho Číňana si kupuji spíše levnější věci, řekněme do 1000 Kč. Koupil by si u něj někdo mobil za 10 nebo 20 tisíc? :-) U našich obchodů pak kupuji vše ostatní, takže pokud něco drahého opravdu nefunguje, tak to prostě musí být v rámci reklamace řádně prošetřeno a vyřešeno.
Ta jejich "datová analytika" v praxi. Když nakupujete na eshopu "z ulice", tak vám to nabídne jednu cenu; když se přihlásíte k VIP účtu, tak jinou - a světe div se, někdy i vyšší! Asi si mě vyhodnotili jako dobrou ovci k oškubání.
Čerstvá zkušenost s kávovarem. Líbil se mi, cena dobrá, tak jsem za 14,5k hodil do košíku, ale napsalo to, že to bude dostupné za 2 týdny. Když jsem se na situaci podíval po týdnu, tak už k dispozici byl, ale cena se aktualizovala na 20k. Fakt super, no nekup to!
Teď jsem si všiml, že pán má zemědělku, tedy asi specialista, jak vorat se zákazníky.
7. 10. 2024, 10:08 editováno autorem komentáře
Vice mene pro elektro apod. veci startuji hledani na Datartu. Pokud to maji kupuji tam. Ceny mozna nemaji nejnizsi, ale vzdy dobre a to mi staci. Zbytek sluzeb u mne za jednicku. Reklamace, problemy, vratky cokoli vzdy na jedna.
Tedy az nedavno... kupuji mobil nejaky za 7-8 litru od samsungu. Jenze soucasti toho je nejaky soft, ktery mi spadl zaroven s tim do kosiku. Soft byl sice zadarmo, ale diky nemu tam bylo info, ze nelze vratit do 14 dnu, protoze soft je soucasti mobilu a jeho aktivaci logicky prijdu o moznost vraceni. Nejde o to, zda bych to pak nekde na COI ci soudu vyhral, to asi na 99 % jo, ale proste byl to vom-rd. Tudiz to jsem to koupil jinde.
Kazdopadne veci typu prodlouzene zaruky fungovaly vyborne. Susicka po 4 letefch KO, nahlaseno. Dodano cestne prohlaseni a za tyden-dva jsme meli doma jak starou susicku sice nefunkcni, ale po 4,5 letech i plnou kupni cenu. Tak jsme objednali zaser na Datartu dalsi...
Navic co na nich ocenuji je to (byt ano, je to porad reklama) tak v ni miri na zakaznicke potreby a to ja ocenuji. Proto treba CZC pro mne bylo nogo, protoze ti resili jenom to, aby byli horsi dvojka a resili porad "antibabis" ve forme "antialza". Nastesti trh toto vyresil za mne.
Kapku slabi je taky nyni angazovani Pavlaska do reklamy. Za mne pokud firma zvoli nejakou znamou tvar, coz je OK komunikacni koncept, mel by pouzit nekoho kdo je uveritelny a jehoz charakter chteji promitnout dovnitr. Nevim zda tedy datart ze sebe chce delat saska a zacit delat cirkus hlupaka ala pavlasek, navic nekoho, kdo byl uz tvari desitek firem. Ano, verim, ze pruzkumy pred tim byly, ale... proste je to sice fajn typek ,rad si zajdu na '"stend-ap" ale tim to u nej tak nejak konci.
Kazdopadne tak jako tak... vzdy rikam, ze kdybych chtel prevlict kabat, miril bych tam.
Uplne stejne ja objednaval komponenty na dron, meli dorazit za mesic. A stacil jeden mail že jsem zboži neobržel okamžitě poslali prioritně celou objednavku znova ta dorazila za 14 dni a tyden po ni i ta puvodni.... kdyz jsem prodejci psal ze mu to poslu zpet nabidli jestli si to nechci nechat s 50% slevou no tak jsem to se ziskem prodal....(objednavka za cca 35k)
A ja si rikal jaky melo smysl kupovat EW tam kde mam 50M prodejnu a mit miliony ve zbozi co je vystavene a diky tomu neprodejne... se z druheho mista udela vydejni okenko a zbytek pronajme... :D imho staci precist recenze zamestnancu co je to za zoufalou firmu, kde management se diva na ty co ho zivi jako na obtizny hmyz, hlavni ukol prodavacu je prodat pojisteni a dalsi SLUZBY... Proto potrebuji ty kamenne prodejny ana chytani hejlu
jo, to se mi stalo taky. Mobil, byl kolem 13 a chvíli jsem ho sledoval a vylezl na 17. To asi před měsícem. Nyní mám v košíku jiný, tam nejde uplatnit sleva kterou inzerují neb prý mám ty nej VIP ceny. Tak jsem si to hodil do košíku jako nepřihlášený a úspora 800. Mám ho tam asi tři dny, dnes aktualizuji a cena o cca 300 vyšší v obou košících.