Cetl jsem clanek se zaujetim, dokonce je z pocatku citit jakesi zmekceni celeho problemu, ale na monci to tak nevypada.
Kazdy obcas neco upgradujeme a pokud to nedelame za chodu, tak je to bez problemu. Pokud neco musite delat za chodu, je to problem. Stejne je to i v televizi - pokud se vysila zive melo by to byt 100%, ale jak jiste vsichni vime neni tomu tak.
Centrum.cz dle meho usudku jde rychlou cestou vpred. Sluzby nabizi zcela zdarma a neni jich malo. Problemy ma kazda spolecnost, jen nekdy nejsou videt. Urcite bych byl radsi, kdyby vse fungovalo na 100%, ale kdo dnes sveri e-mailovou schranku kritickym informacim je hloupy. Existuje mnoho zpusobu a neprimych der, jak se ke zpravam dostat.
Přesně tak, kdo se pohybuje v této oblasti ví, že především u upgrade se takovéto drobné chyby objeví.
A k té poznámce v článku, že ...kdyby to bylo v pracovní den... Je ke cti Centra, že si vybral termín mezi svátky, kdy případné problémy postihnou co nejméně uživatelů.
I upgradovat se musí umět - ne jako většina českých instaletérů, že něco od někud někam natáhnou a potom ani neví, co všechno vlastně změnili.
Natož aby byli schopni odzkoušet, zda někde něco s něčím nefuguje.
Zásadní otázka pro provozovatele zní, zda a kdy je skutečně nezbytné aktualizovat a přitom riskovat (se svými instalatéry) možnou ostudu.