Asi hlavním důvodem zavedení této služby je zamlžení prodeje služby koncovým zákazník z Lucemburska,kde je - světe div se - DPH jen 3% (hlavně že EU kecá do toho,co má být ve snížené sazbě,ale jak má být vysoká to ne). U kamenné prodejny a předplacené karty je to jasné (a pokud náhodou ne, berňáky to už prý šetří), ale u kurýra to může býti falšováno jako komplet služba. Proto (zatím) bez příplatku...
... ale až po měsíci a napotřetí. Kurýři se vymlouvali, že mě nezastihli (lež) a ani se neobtěžovali přijet. Také hned 1. vyúčtování bylo chybné, měl jsem mít díky on-line objednávce měsíc zdarma, ale naúčtovali plnou sazbu. Musel jsem to reklamovat snad 3 měsíce, než mi vrátili peníze. S operátory je domluva jak s blázincem ... hlavně že se (nejspíš) sami označili za operátory s nejvyšším oceněním.