Provozuji cca 10 internetových obchodů. Pán z Payu se objednal na schůzku. Přišel o dva týdny později, že byl nemocen (stane se, nic neříkám.
Při procházení smlouvy jsem nalezl pár slovy 2 "odstavce", které se mi nezdály a chtěl jsem jejich vysvětlení případně do smlouvy uvést, že ten a ten odstavec neznamená to a to...Po týdnu telefon, že "mne ujišťuje, že odstavec rozhodně neznamená to a to", na poznámku, že je obchodní zástupce, kterým zítra býti nemusí jsem se dozvěděl, že smlouva, resp. 2 odstavce se upravovat nebudou a tím payu příběh skončil:--)
A pak jsem se dal na paypal :o)
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste měl s našim obchodním zástupcem špatnou zkušenost. Pokud by to pro vás bylo stále aktuální, kontaktujte mě prosím na e-mailu michaela.balarinova@payu.cz. Mohli bychom prověřit ty dva zmíněné odstavce - pokud jste s nimi měl problém, je pravděpodobné, že by s nimi mohly mít problém i další e-shopy. Je pro nás důležité, aby obchodní podmínky byly všeobecně přijatelné. Budete-li mít zájem, můžeme prošetřit i vaši případnou stížnost na našeho obchodního zástupce. Děkuji.