se mi líbí v pološeru listovat papírovým "programem" a užívat si, jak je čajovnu od čajovny jinak graficky zpracován. Přijde mi, že jak se místo papíru dá tablet, tohle kouzlo se vytratí. Jako by nestačilo, že z čajoven mizí zvonečky na přivolání obsluhy.
Takže zatímco některé zákazníky takováto gamifikace přitáhne, jiné zase odradí.
Pěkný den Ondřeji,
papírový "program" samozřejmě zůstává :). Tablet nám k výběru čaje v čajovně nesedí stejně jako Vám. Jen místo psaní objednávek pak obsluha vybírá položky na tabletu, který je propárovaný s webovou službou, nad kterou pak návštěvníkům můžeme nabízet úkoly, za jejichž splnění dostávají odměny, procházejí příběhem (čajovna je tematicky zaměřena na svět Alenky v říši divů) a mohou si vydobít titul čajového mistra. To navíc umožňuje snadné počítání tržeb i zjištění oblíbenosti jednotlivých čajů pro jejich včasný nákup. Tak aby byl zákazníkům vždy k dispozici.
Martin Vytrhlík