Vlákno názorů k článku Generace online od jozka - U mne je to nejmarkantnejsi s nakupy. Kde...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 10. 2005 8:51

    jozka (neregistrovaný)
    U mne je to nejmarkantnejsi s nakupy. Kde jsou ty doby, kdy jsem nabehl do velkeho elektra, nechal si od prodavace veset buliky na nos, a teprve az doma zkousel, co dana vec umi ci neumi. (a den na to se 2 hodiny asertivne dohadoval, zda to vemou nazpatek).

    Takhle si staci projit nekolik online shopu, pak si najit review pro dany vyrobek, a 14 dnu na vraceni ze zakona to jisti.

    (mimochodem jsem se konecne dokopal chodit do fitnessu, ono 110 kilo na 160 cm asi neni ten spravny pomer...)
  • 10. 10. 2005 9:47

    Petr (neregistrovaný)
    Zase n adruhou stranu neí nad solidního prodavače, se kterým se dá bavit ;)
  • 10. 10. 2005 13:37

    Petr (neregistrovaný)
    ... a ti solidni prodavaci rostou kde ??? Kdyz jsem se rozhodoval nad lednici a prackou, zjistil jsem, ze snad vymreli kratce po revoluci :(((. Buliky na nos mi smi veset pouze moje ctyrleta dcera :). Takovejch nesmyslu co jsem slysel ... /Datart, electroworld, ahold. tesco, okay/. Ja nerikam, ze vsichni prodavaci jsou stejny a je to jedna pakaz, ale po me zkusenosti je beru se silnou rezervou. Pri pokusu o mlzeni odchazim. Popovidat si muzu u pivka s kamarady v prijemnejsim prostredi. Nakonec - nejlepsi informace jsem ziskal z autorizovanych servisu :)))
  • 10. 10. 2005 13:45

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Me zkusenosti a dojmy z nakupu nejek elektroniky jsou velmi podobne... bohuzel to ale znamena, ze se musite alespon v zakladnich rysech orientovat v dane problematice. A to bohuzel stoji alespon ten cas... nekdy si vsak kladu otazku, zda-li ten cas tim straveny (a ukradeny treba rodine) je to prave orechove, a neni jina cesta (byt jsem ji sam zatim nenasel). Posledni moje anabaze byla (je) vymena vsech oken v byte... jasne po 2 mesicich se v tom orientuji (aspon si to myslim) dostatecne a nikdo ze mne (aspon na prvni pokus) pitomce neudela...
  • 11. 10. 2005 7:48

    sigi (neregistrovaný)
    Jeden priklad za vsechny. Chtel jsem doma vyresit nejak inteligentne nahravani z TV a to pochopitelne digitalne(VHS snad uz nikdo nepouziva). DVBT u nas nikdy nebude a tak jsem se rozhodl poridit satelit a po zralem zvazeni namisto karty do PC lepsi receiver. No kamenaky bida a bes. Jsem technicky typ ale se satelitni technikou jsem nikdy nic nedelal. Ptal jsem se jak je to s pozicionerem co a jak. No nikdo mi nebyl schopen odpovedet. V jednom obchode kde maji nad dvermi poveseny satelit jako reklamu jsem se dozvedel ze prej si musim poridit nejaky tahlovy motor cico a pak nakou krabicku kde si nastavim stupne. Nak se mi to nezdalo(21. stoleti???) a tak jsem skouknul recenze. Vsichni odpovidali tak na pul huby. Takze mesic po troskach straveny studiem po serverech a recenzich. Kde jsem se dozvedel cosi o standardech USALS a Diseq a ze dneska uz inteligentni pozicionery prijimaji napajeni i nastaveni na satelit primo z receiveru a ne z naky krabicky.
  • 11. 10. 2005 12:16

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Ten mesic (byt po troskach, ono se to nezda, ale casove se to desne nasklada) odpovida... mam podobne zkusenosti v jinych oblastech - viz vyse.
  • 12. 10. 2005 9:09

    J (neregistrovaný)
    K tomuto mozna poznamku z druhe strany. Jisty cas jsem prodaval (IT) a muzu rict, ze majitele firem zkratka nestoji o lidi kteri vedi "vocogo". 90% kupujich tomu nerozumi a vybiraji podle vzhledu, prave podle tech kecu a samozrejme ceny. Je neuveritelne jak je obtizne cloveka presvedcit, ze to co si vybral neni pro jeho pouziti dobra volba.

    Zkratka pokud chcete dobre informovaneho prodejce, zavitejte do malych firem, ne do datartu, tesca a pod. Tam totiz casto prodejce a majitel je jedna osoba a mate vyssi pravdepodobnost ze narazite na cloveka, jenz se o vec zajima.

    Osobne volim pri nakupech postup teoreticka priprava (doba je primo umerna cenove relaci vyrobku) nasledovana navstevou prodejcu. Vyberu si vetsinou toho, ktery je nejlepe informovan.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).