Pavle, chyba rozhodně není na straně diváka. Gital celou dobu všem, co se dotázali na dostupnost Barrandov TV, posílal jednu prefabrikovanou tiskovou zprávu obsahující datum 11.1., že dřív to prostě nepustí. Psal jsem jim několikrát od začátku roku, že to diváci nestihnou naladit a otestovat...
Nakonec dostali špetku rozumu a povolili (resp. pokusili se povolit) příjem "už" od 8.1. No a to se jim moc nepovedlo, ale za pátek už to prostě nevyřešili (pokud to vůbec řešili). Akorát pár lidem stihli pokoutně napovědět tu prémiovou SMS na změnu regionu, sám jsem poslal dvě a ničemu to nepomohlo (kromě jejich peněženky).
Ale ano, chyba je na straně provozovatele. Nejprve na svém webu píše ( http://www.gital.cz/cgi-bin/gital/view_single_new.pl?Id=93 )o TESTOVACÍM provozu jakési funkce "změna regionu". Je-li něco testovací, je velmi pravděpodobné, že obyčejný divák se do toho nepohrne, nemluvě o tom, že to není vše, co divák musí udělat a neví o tom. Až teprve 11. ledna po náporu uživatelů na jeho web z něj vypadne, že kromě funkce "změna regionu", která je asi stále v testovacím režimu (nikde jsem neviděl nic, co by to vyvracelo) je třeba zaplatit peníze za jakýsi tarif, který uživateli nic nového nenabízí - pokud nepočítám TV Barrandov.
Nevím, karty Gital i T&T mám asi rok a půl a zatím mám potíže jen s chováním Gitalu a je velmi pravděpodobné, že až přijde nějaký jejich další průser, karta Gitalu skončí v mixeru a budu se zase dívat jen na neplacené ruské a německé programy, což už stejně většinou dělám vzhledem k mizerné programové nabídce českých TV.
Také si myslím,že na tom GITAL nebo někdo jiný vydělává. 6krát jsem poslal SMS než byla přijmutá a stejně mi to nejde. Vždy se vymlouvali na špatnou adresu. Na každé stránce je jinak napsaná.