Vlákno názorů k článku General Motors: konec pokusného prodeje aut přes eBay od Lukáš Nevosád - LOL. GM, stejně jako kterákoliv jiná firma podobného...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 10. 2009 11:54

    Lukáš Nevosád
    LOL. GM, stejně jako kterákoliv jiná firma podobného rozměru, určitě dopředu věděla, do čeho jde. Do internetového prodeje nemůžou jít naplno, protože to vytváří channel conflict. Internetový prodej v tomto případě nemůže mít přidanou hodnotu pro zákazníka a slouží jen jako nástroj marketingové komunikace. V tomto případě ještě umocněný PR a asociací brandu s úspěšnou eBay.

    Jinými slovy neměli co ztratit, mohli jen získat a muselo jim být dopředu jasné, jak to bude/nebude fungovat.
  • 1. 10. 2009 10:51

    noname (neregistrovaný)
    to jen potvrzuje můj názor, že GM jsou idioti, když si složitost analýzy přínosů uvědomili až expost. Proboha vždyť to by jim řekl každý člověk, který se pohybuje v internetovém marketingu a kvalitní plán by je stál méně než volant jednoho jejich auta.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).