Vlákno názorů k článku GoMobil: další virtuální operátor, který cílí na zákazníky s nižší útratou od L L - Co není v článku nijak zvlášť vypíchnuté, je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 6. 2013 11:47

    L L

    Co není v článku nijak zvlášť vypíchnuté, je volání zdarma v rámci zákazníkových čísel jen 100,- kč/číslo a měsíc, což je málo. Nejbližší Tesco to má 300,- / číslo a měsíc, s tím ale že jde o volání po celé síti, a pak samozřejmě Redy od VF. Vše porovnávám bez úvazku.

    Tady si už musí každý spoočítat zda se mu to vyplatí v jeho rodině/firmě. Podle mých výpočtů to na šedivky ještě nemá, ale veřejná nabídka je to asi nejlepší.

  • 3. 6. 2013 12:18

    Dědek (neregistrovaný)

    To je v článku uvedené jako služba za 80 Kč (u tarifu za 200 Kč).
    Ale také pan Peterka upozorňuje, že "ostatní členové rodiny", pokud chtějí také levně volat, si musí zaplatit za své číslo poplatek zvlášť. Což není až tak překvapivé, i přesto že u nich může být už poplatek 100 Kč na místo uvedených 80 Kč (jak uvádíte).

    Obecně bych řekl, že pokud někdo poskytovateli těchto služeb věří a nechá si vyjasnit (nejlépe ve smlouvě kterou sepíší) případné nejasnosti (třeba zmíněnou výpovědní lhůtu) nabízí GoMobil vhodnou alternativu k současným neomezeným tarifům našich operátorů.

    Co mi vůbec nedovoluje si udělat hlubší představu (určitým směrem), je informace že dnes je k dispozici 20 000 volných čísel. Jak to bude do budoucna? Bude jich vždy potřebné množství nebo to je nějaký strop od GTS?
    Myslím, že jejich nabídka může oslovit jendak malé kolektivy, kde je levné volání (in natura, bez zmíněné extra služby za 80/100 Kč) v rámci GoMobile za určitou cenu (dnes myslím přijatelnou). Jednak může oslovit i větší firmy (na české poměry) a ty zase může zajímat zda mohou za rok dokoupit dalších 20-50 čísel.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).