se svou sociální sítí musí vytvořit mnohem silnější magnet než je jeho "poměrně zajímavý" koncept samotné sociální sítě. Tím magnetem by se měly stát právě provázané služby Google. Dovedu si představit virtuální účelové cloudy, které by vytvořily vazby mezi uživateli a např. firmami v separovaných business modelech. Jiné virtuální cloudy by vázaly uživatele např. na vývojové či studijní projekty projekty apod. Podobná logika by se zpětně promítala do struktury sociální sítě, které by se stala více tématicky separovanou. Důraz by byl položen na vytváření a účast v tématických skupinách tzn. že by lidé nebyli seskupováni na základě toho, kdo má koho v kontaktech ale na základě společných zájmů. Přesně tu ideu či tendenci v pře-orientaci zaměření sociální sítě vidím v inovacích se kterými počítá Google ve svém novém modelu ale já osobně bych šel ještě dál .. pokud by to někoho z Google zajímalo tak mám připraveny poměrně detailní projekty jean.laroux@seznam.cz