Přijde mi, že nejsou podvodníci záměrně, ale že to jednoduše nezvládaí. Hospodářky si předplácím dlouhodobě, několikrát měnili částku a druh předplatného a tak jsem s nimi několikrát řešil, proč mi nefunguje účet, proč se mi neaktivovalo předplatné, proč se mi automaticky vytvořil druhý účet apod. Nemyslím si, že by to dělali záměrně s cílem obrat klienty o peníze, ale je to spíše kombinace neprofesionality, chaosu a nedostatečně erudovaného supportu.
Nevim jak u NYT, ale zrovna Hospodarky a jejich placeny pristup je neco, co si zaslouzi pozornost. Pravniku a policajtu. Jsou to totiz podvodnici. Kdyz si to poridite, chteji vychcane povolit charge na karte. Ale pozor, kdyz to ukoncite, tak vam sice zrusi predplatne.. ale kasiruji nenapadne dal! A kdyz jsem to zjistil a poslal reklamaci, ze zadne predplatne nemam, takze me uz pres pul roku kasiruji neopravnene, tak ticho po pesine. Akorat kasirovat prestali a z profilu mi pro jistotu smazali veskere udaje o platbach atd. Ale ukradene penize nevratili a neozvali se. Momentalne to resi pravnici. Takze POZOR na zlodeje v IHNED!